וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר רוצה את טוטואנה בהרצליה

רומן רוזנבלט

20.8.2006 / 15:20

המאמן מעוניין בחלוץ הקונגולזי, שמתאמן במכבי נתניה. הנבחן טנקו שוחרר, צ'צ'יאן עזב, בקבוצה עשויים ללכת על בלם זר. בלו חתם בנצרת עילית

למרות הניצחון על הפועל פתח תקווה (0:2), ממשיכים במכבי הרצליה לחפש חיזוק זר לחלק הקדמי. החלוץ הגנאי מוחמד טנקו, שנבחן במהלך השבועיים האחרונים, שוחרר על ידי המאמן ראובן עטר לאחר המשחק. עטר, הידוע בטביעת העין שלו בכל הנוגע לזרים, החליט שטנקו הוא לא השחקן אותו הוא רוצה.

השם החם כרגע בעמדת החלוץ הוא הקונגולזי ג'ף טוטואנה, המתאמן בימים אלה עם מכבי נתניה על מנת לשמור על כושר, אך סיכויו להישאר בנתניה נמוכים. עטר מעוניין מאוד בשחקן, שנמצא בכושר משחק טוב ומכיר היטב את הליגה הישראלית, מה שמהווה יתרון נוסף מבחינת הרצליה.

במהלך השבוע הקרוב לא צפויים להגיע שחקנים זרים למבחנים בקבוצה, שכן בהרצליה מעוניינים להתרכז בהכנות לקראת המשחק הראשון במסגרת ליגת העל מזה 7 שנים, בחוץ מול מ.ס. אשדוד. רק בתחילת השבוע הבא ימשכו הניסיונות לחזק את הקבוצה, בעת פגרת הנבחרת.

יניב צ'צ'יאן, שהתאמן במהלך התקופה האחרונה בהרצליה ואף הרשים את המאמן, החליט לעזוב את הקבוצה לאחר שלא הגיע לסיכום כספי ולאור העובדה כי לקבוצה עוד שני מגנים ימניים. בהרצליה עדיין מקוים לסכם עם בלם ישראלי, למרות שאין חדש בגזרת אסי דומב. רק במידה והרצליה לא תצליח להחתים חלוץ זר, יחפשו בקבוצה בלם זר. ירו בלו חתם בפועל נצרת עילית, והשאיר לעטר שני מקומות פנויים לזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully