וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה פתחה את המסע שלה לגביע אופ"א

20.8.2006 / 12:29

הגברת הזקנה ניצחה בגביע האיטלקי 0:3 את מרטינה פרנקה. המאמן דשאן רוצה לזכות בתואר כדי להעפיל למפעל האירופי. פיזארו חתם ברומא

בזמן שחלק משחקניה הבכירים נמצאים כבר בקבוצות אחרות, יובנטוס פתחה את העונה שלה עם ניצחון בסיבוב הראשון בגביע האיטלקי, 0:3 על מרטינה פרנקה מהליגה השלישית. פבל נדבד, מרקו מרציוני (הרכש החדש), וואלרי בוזינוב כבשו לגברת הזקנה. בסיום המשחק הצהיר מאמן יובה, דידיה דשאן, כי הוא רוצה לזכות בגביע, כדרך להעפיל לגביע אופ"א ולקדם את המועדון, שישחק העונה בליגה השנייה.

אגב, ממש באותו זמן, חזר מאורו קמוראנסי על הצהרתו כי הוא רוצה לעזוב את יובה ולא לשחק בליגה השנייה באיטליה. ליון היא המועמדת המובילה לקלוט את קמוראנסי.

עוד באיטליה: דויד פיזארו חתם ברומא, למרות שהתנגד עד לא מזמן לעשות את הצעד הזה. "היה לי מאוד קשה לעזוב את אינטר, אלא שמשפחת סנסי שכנעה אותי בסוף", הסביר הקשר הצ'ילאני, שעשוי לערוך את הבכורה שלו דווקא נגד קבוצתו לשעבר, במשחק הגביע האיטלקי ב-26 לאוגוסט.

למרות ההחתמה, מאמן רומא, לוציאנו ספאלטי, עדיין לא מרוצה מהסגל שלו ודורש להחתים עוד שחקנים, כדי שרומא תנצל את מינוס הנקודות של מילאן ותתמודד על האליפות.

גם מאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, לא אהב את החתימה של פיזארו ברומא. "הקישור שלנו יתגעגע לפיזארו", אמר מאמן האלופה האיטלקית. אפרופו אינטר: בספרד טוענים כי שתי המילאנזיות הבכירות ממשיכות ללחוץ על רונאלדו לעזוב את ריאל מדריד ולעבור אליהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully