וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שירחיקו אותי ושלא אפתח את העונה"

ניר איסקוב

20.8.2006 / 10:46

מאמן הפועל פ"ת, אייל לחמן, יועמד שוב לדין בגלל התבטאויות נגד השופט מאיר לוי, במשחק ביום ו': "תתבייש, מישהו מכוון אותך"

כצפוי, אייל לחמן שוב יועמד השבוע לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, הפעם בגלל דו"ח שיפוט שהגיש הבוקר (ראשון) מאיר לוי, בנוגע לאירועי משחק גביע הטוטו שלשום (שישי) בין הפועל פ"ת למכבי הרצליה. רק בשבוע שעבר הועמד מאמן הפועל פ"ת לדין בשל העלבת שופט, וספג הרחקה ממשחק, אותה ריצה במשחק שלשום, בנוסף לקנס בסך 1,000 שקל.

"בסיום המשחק דיווח לי השופט הרביעי, רמי בן יצחק, כי שמע בבירור את מאמן הפועל פ"ת, אייל לחמן, שישב לבדו ביציע בסמוך לספסל קבוצתו, פונה ליושבי ספסל קבוצתו ודורש מהם להתחיל למחות על החלטות שיפוט שנגד קבוצתו", פתח מאיר לוי את הדו"ח המפורט שהגיש.

"ואכן, בדקה ה-19 ובמהלכה, מחה בפניי עוזר מאמן פ"ת, דני ניראון, על אחת מההחלטות. ניגשתי אליו וביקשתי ממנו לחדול, וכך עשה. בעקבות אותו אירוע, צעק לעברי בזלזול לחמן 'אל תהיו גיבורים גדולים'. הודעתי לניראון כי אציין את דבריו של לחמן בדו"ח השופט".

לוי המשיך: "לאחר סיום המשחק, התפרץ בזעם לחמן לחדר ההלבשה של השופטים וצרח לעברי 'תתביישו לכם, מישהו מכוון אתכם. תגיד כבר משהו בעל משמעות'. ביקשתי מלחמן מספר פעמים לעזוב את חדר ההלבשה של השופטים, אך הוא סירב בתוקף והוסיף: 'אני מבקש ממך שתציין הכל בדו"ח השיפוט, שירחיקו אותי ושלא אפתח את העונה. אני לא פוחד'".

"חשוב לציין כי חל איסור מוחלט לכל ממלא תפקיד להיכנס לחדר ההלבשה של השופטים, אך לחמן הקצין, ועשה זאת בחוסר כבוד כלפינו השופטים. התנהגותו באה אחרי משחק שהתנהל ברוח הספורט ובצורה הוגנת, וללא שום אירוע חריג במהלך המשחק", סיים השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully