וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזג אוויר חמים באנגליה

20.8.2006 / 7:41

אלן פארדיו מחמיא ליוסי בניון: "לו יש רגליים קסומות, ולנו יש מזל שהוא אצלנו". עידן טל לא שותף בבולטון, אבל "מאמין שאקבל הזדמנות"

לפתיחה טובה מזו לא יכלו הישראלים באנגליה לצפות. יוסי בניון וג'ון פנטסיל (טוב, נו, אחרי הדגל ההוא, הוא חייב להיות ישראלי, לא?) ניצחו עם ווסטהאם 1:3 את צ'רלטון, טל בן חיים זכה עם בולטון בניצחון ראשון, 0:2 על טוטנהאם, כשעל הספסל יושב עידן טל, ואפילו מהצד הטכני ראה המנהל של פורטסמות', אברהם גרנט, את קבוצתו מתמקמת במקום הראשון בטבלה, אחרי 0:3 על בלקבורן.

"יוסי הראה איזה שחקן מוכשר ומיוחד הוא", אמר מאמן ווסטהאם, אלן פארדיו, לאתר הקבוצה לאחר הניצחון של הפטישים. "יש לנו הרבה מזל שהוא אצלנו באפטון פארק. הוא עובד קשה, הוא גאה להיות קפטן נבחרת ישראל, והתקווה היא שהוא יהיה כזה הרבה שנים".

פארדיו הסביר ממה הוא כל כך מתלהב: "הוא מצליח להשתחל בחורים הקטנים ביותר. עם הרגליים הקסומות שלו, המגנים מתבלבלים ולא יודעים איך לעצרו".

עידן טל עדיין לא ראה מגרש וישב על ספסל בולטון, שניצחה 0:2 את טוטנהאם. אבל הקשר סבור שעוד יקבל את ההזדמנות, שמבחינתו הוא ראוי לה. "אלרדייס שכנע אותי לחזור לאנגליה", אמר טל לפני המשחק, "ואני מאמין שאקח את ההזדמנות הזו. שיפרתי את רמת משחקי ביחס לפעם הקודמת ששיחקתי כאן. אני שמח לחזור, ומרגיש שאני צריך לקבל את הצ'אנס אחרי עונה טובה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully