וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לליון

20.8.2006 / 20:55

האלופה ניצחה 1:2 את סגניתה בורדו, בזכות שער ניצחון בדקה ה-86. מארסיי הביסה בחוץ 0:3 את אוקזר, פ.ס.ז' - ליל 0:1

ליון רשמה הערב (ראשון) ניצחון דרמטי וחשוב מאוד מבחינה מוראלית, 1:2 על בורדו בחוץ, במשחק שסגר את המחזור השלישי בליגה הצרפתית.

קבוצתו של זראר הוייה למפגש ישיר עם סגניתה מהעונה שעברה, ונקלעה לפיגור מהיר כשהמארחת עולה ליתרון כבר בדקה ה-5 משער של ז'וליאן פובר. ז'וניניו עוד הספיק להדביק כדור לקורה בדקה ה-12, לפני שטיאגו הפורטוגלי השווה לזכות ליון בדקה ה-28. למרות שהאלופה לא הייתה עדיפה, סילבאן וילטורד, שנכנס כמחליף, כבש לזכותה שער ניצחון יקר ומתוק 4 דקות לפני הסיום.

אתמול התקיימו שמונה משחקים במחזור השלישי בליג1. אוקזר, שאירחה את מארסיי הושפלה בביתה עם הפסד 3:0. פאריס סן ז'רמן השיגה ניצחון ראשון העונה לאחר 0:1 ביתי על ליל. יאן קולר כבש שער ראשון במדי קבוצתו החדשה, מונאקו, אך זה לא הספיק לניצחון.


אוקזר - מארסיי 3:0

האוקזרים עם שתי תוצאות תיקו אירחו את התכולים מעיר הנמל הדרומית. המארסלייזים, עם 4 נקודות מ-6 אפשרויות, הובילו משער בדקה האחרונה של המחצית הראשונה. פרנק ריברי, קשרה המצוין של נבחרת צרפת שביקש לעבור ממארסיי, היה זה שפתח את מסכת השערים. ארבע דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, הכפיל תופילו מאוילדה את התוצאה. בדקה ה-69 השלים מיכאל פאגיס שלושער לרשת אוקזר וניצחון חוץ גדול למארסיי שמעפילה לראשות הטבלה ושומרת על שער נקי.


לה מאן - ואלנסיין 2:3

במשחק רב שערים הצליחה לה-מאן לעשות מהפך מרשים מול ואלנסיין, העולה החדשה, לאחר שפיגרה 2:0 לאחר 26 דקות. סאבידן העלה את האורחים ליתרון מפתיע עם צמד אישי בדקות ה-9 וה-26. רומאריק צימק את יתרונה של ואלנסיין למינימלי בדקה ה-36. מאמדו סאמאסה היה זה שהשווה ל-2:2 בדקה ה-52. 11 דקות לסיום השלים באנגורה את המהפך ללה-מאן. אחרי הניצחון מטפסת לה מאן ונצמדת למארסיי במקום השני.


ראן - מונאקו 1:1

יאן קולר, הרכש החדש של הקבוצה מהנסיכות שהגיע מדורטמונד, כבש בדקה ה-12 וקיווה להשיג לקבוצתו ניצחון ראשון לאחר שני הפסדים, אבל ג'ימי בריאנד הרס את תוכניותיו של הצ'כי כשהרשית 5 דקות לסיום. מונאקו תיאלץ להסתפק בנקודה ראשונה העונה.


פאריס סן ז'רמן - ליל 0:1

הפאריזאים שאירחו את הראשונה בטבלה ערב המחזור, השיגו ניצחון ראשון העונה. פדרו פאולטה הפורטוגלי כבש בדקה ה-60 ושלח את חבריו לחגוג.


תוצאות נוספות:

נאנט - טרואה 1:1
לנאנט: בלייס קואסי 4 (עצמי). לטרואה: לואיס גוילון 63 (עצמי)

סדאן - סושו 1:1
לסושו: יוליאן קוורסיה 15. לסדאן: יוהן לאצ'ור 87

לאנס - לוריין 1:1
ללאנס: ארונה דינדאן 44. ללוריין: כריסטוף ג'אלט 71

סט. אטיין - נאנסי 0:1
לסט. אטיין: ארויו דלנה 63

טולוז - ניס 0:1
טולוז: ג'רמי מתיו 45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully