וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה יוצאת לאוקראינה

רומן רוזנבלט

19.8.2006 / 21:24

האלופה קיימה אימון שחרור אחרי התיקו מול הכח עמידר בגביע הטוטו ותטוס בראשון בבוקר ל"משחק הביתי" מול ליברפול

מכבי חיפה תמריא ביום ראשון לקייב, לקראת משחק הגומלין בליגת האלופות מול ליברפול, הפעם ב"מגרש הביתי" שלה. בערב, הקבוצה צפוייה לקיים את האימון הראשון שלה באוקראינה, כאשר ביום שני היא תגיע לאיצטדיון על שם לובנובסקי, שם יתקיים המשחק.

לא ברור כמה אוהדים יעודדו את מכבי חיפה במשחק, כשההערכה היא כמה מאות שיגיעו מישראל ואולי כמות דומה מקרב הקהילה היהודית המקומית. מי שצפוי להיעדר מהמשחק הוא אדורם קייסי, שבקוצה ינסו להכשיר אותו לפתיחת הליגה בשבת הבאה. שלומי ארבייטמן לעומתו, יחזור לסגל. ליברפול הודיעה כי הבלם ג'ימי קראגר והמגן הנורווגי, ג'ון ארנה ריסה, ייעדרו בוודאות מהמשחק. חלוץ הרכש מפיינורד, דירק קויט, לא יוכל לשחק גם הוא ביום שלישי, מאחר ולא נרשם בזמן.

היום קיימה מכבי חיפה אימון קל לאחר משחק גביע הטוטו אתמול (שישי), בו סיימה ב-1:1 מול הכח ר"ג. הבלם רפאל אולארה, שחזר אתמול לקראת הערב ממשחק נבחרתו, השתתף באימון. רוני לוי, כי מור ממן, עדן בן בסט וליאור רפאלוב לא יהיו בסגל הקבוצה למשחק מול ליברפול. בימים הקרובים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עשוי הקשר רביד גזל לסגור סופית במכבי חיפה, לאחר שהושגה התקדמות במו"מ בינו לבין הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully