וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך ורם הודחו בסינסינטי, פאר במונטריאול

20.8.2006 / 7:00

הצמד הישראלי הפסיד בחצי גמר המאסטרס לאחים בריאן, פררו ורודיק עלו לגמר היחידים. פאר וברטולי הפסידו לנברטילובה ופטרובה

צמד הטניסאים יוני ארליך ואנדי רם סיימו אתמול (שבת) את דרכם בטורניר המאסטרס בסינסינטי, כשהפסידו בחצי הגמר לאחים האמריקאים בוב ומייק בריאן 7:6, 6:3. המערכה הראשונה הייתה צמודה והישראלים כבר הובילו 5:6, אלא שהתאומים הישוו וניצחו בשובר השיוויון 4:7. במערכה השניה, הצמד בריאן שלט לגמרי וניצח 3:6.

חואן קרלוס פררו הספרדי, לשעבר המדורג 1 בעולם וכיום טניסאי שנלחם על מקומו בצמרת העולמית, רשם הישג נפלא, כשעלה לגמר טורניר המאסטרס בסינסינטי.

היתוש (31 בעולם), שהדיח ברבע הגמר את רפאל נדאל (2 בטורניר), פגש לדרבי ספרדי נוסף בחצי הגמר את טומי רוברדו (7 בטורניר) וניצח 3:6, 4:6 תוך 92 דקות. רוברדו פתח את המשחק ביתרון 1:2 במערכה הראשונה, אבל פררו הגיב בשבירה, הראשונה שספג רוברדו לאורך כל הטורניר. מאותו רגע, פררו שלט לאורך כל המשחק ולא השאיר לבן ארצו סיכוי. פררו ימתין בגמר לאנדי רודיק האמריקאי, שינסה לזכות בתואר הראשון שלו ב-2006. רודיק ניצח את הצ'יליאני פרננדו גונזאלס 3:6, 3:6.

פאר בחוץ, הינגיס בגמר

שחר פאר, שהודחה בשישי בערב ברבע גמר היחידות בטורניר מונטריאול, סיימה את דרכה בטורניר, אחרי שהפסידה בחצי גמר הזוגות. פאר ושותפתה הצרפתיה מריון ברטולי, הפסידו בשלב הזה למרטינה נברטילובה ונאדיה פטרובה 6:3, 6:3.

מרטינה הינגיס עלתה היום לגמר טורניר הנשים במונטריאול. הינגיס פגשה בחצי הגמר את אנה צ'אקבטדזה הרוסיה, שניצחה אתמול ברבע את שחר פאר 6:7, 5:7.

כנראה שפאר תרמה קצת להינגיס, שנהנתה מפציעה של הרוסיה, שלא הצליחה לגמור את המשחק. במצב של 3:6, 1:3 לטובתה של השוויצרית, צ'אקבטדזה הזמינה חמגרש טריינר, שהמליץ לה לסיים את הטורניר.

הינגיס תפגוש במשחק הגמר את המנצחת בחצי הגמר השני בין אנה איוואנוביץ' הסרבית לדינארה סאפינה הרוסיה. המשחק הופסק בגלל גשם, כשאיוואנוביץ' ניצחה 1:6 במערכה הראשונה וסאפינה הובילה 3:4 בשניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully