וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים על שטראובר לקראת מכבי ת"א

20.8.2006 / 14:01

במכבי נתניה טוענים כי השוער קיבל איומים טלפונים מאוהדי האקסית. נמני לא ישחק גם מול נתניה בגביע הטוטו (20.50, ערוץ 10)

היום (ראשון) תארח מכבי ת"א את מכבי נתניה במשחק במסגרת המחזור השלישי של בית א' בגביע הטוטו. אחרי שני הפסדי חוץ, יהיה זה המשחק הראשון העונה אותו מארחת מכבי. אבי נמני לא יוכל לשחק גם הפעם, מאחר שחוזהו לא הופקד בבקרת התקציבים. נמני, שהיה אמור לחתום היום (ראשון) על החוזה החדש והמשולב שלו, הן כשחקן והן כמנג'ר, טרם עשה זאת.

אתמול ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק. עוד בטרם נפתח האימון ערך אלי כהן אסיפה לשחקנים שערכה כ-20 דקות.

החלוץ הסרבי, מיליאן מרדיקוביץ', שחתם בחתילת השבוע וצורף לסגל כזר הרביעי לעונה זו, צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב. משה ביטון צפוי לשתף עם מרדיקוביץ' פעולה בהרכב. הקפטן, אבי נמני, שנעדר מסגל הקבוצה בשני המחזורים הראשונים, תורגל במהלך המשחקון בהרכב הראשון.

בהמשך לאימוני השבוע האחרון נראה כי צוות המאמנים יפתחו במערך של 4-4-2, כאשר ארבעת הזרים יכללו בהרכב הקבוצה.

בעלי המועדון, לוני הרציקוביץ, אושפז ביממה האחרונה בבית החולים אחרי שסבל מאבנים בכיס המרה. דוברת מכבי ת"א, טלי לייבוביץ', מסרה שהרציקוביץ' ישוחרר בימים הקרובים.

מכבי תפגוש במשחק את שוערה בשנים האחרונות, לירן שטראובר. לדברי גורמים בנתניה, שטראובר קיבל איומים טלפונים מאוהדי מכבי ת"א, מהם לא רווה נחת גם כששירת אותם.

עפ"י הוראת אלי כהן, הינחה מנהל הקבוצה את השחקנים תום מנשרוב ותמיר כחלון, להתאמן בסוף השבוע עם קבוצת הנוער ולשחק במדיה בשבת. החלטת המאמן התקבלה לאחר שהוחלט לא לכלול את השניים בסגל הקבוצה במשחק הקרוב מול מכבי נתניה ומתוך רצון לשמור על כושרם וזאת לאור התקנון החדש אשר מאפשר לשלושה שחקני נוער לשחק במדי הנוער גם בשנתם הראשונה בקבוצה הבוגרת.

ביום חמישי הודיע מנשרוב טלפונית למנהל הקבוצה, אבנר טויטו, כי לא יגיע לאימוני הנוער ולמשחק ולפיכך נקבע כי הקשר יועמד השבוע לועדת משמעת בה תתקבל החלטה לגבי עתידו בקבוצה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל (משה מישאלוף), אורי שטרית, איבן רז'יץ', אבי נמני, יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו, משה ביטון, מיליאן מרדיקוביץ'.

עדכון ראשון: 19.8.06, 20.23

עדכון אחרון: 20.8.06, 14.00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully