וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מקבלים מכות מכל הכיוונים"

שגיא ניר

20.8.2006 / 8:51

למרות הפסקת האש בצפון, החליטה פיב"א סופית שמשחקי הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה לא ייערכו בישראל. שרף: "הם חוצפנים"

נבחרת ישראל בכדורסל לא תוכל לארח בארץ את משחקיה במוקדמות אליפות אירופה, ותיאלץ למצוא אולם ביתי אחר במדינה זרה, כך הודיעה היום (שבת) סופית פיב"א ליו"ר איגוד הכדורסל, ירמי אולמרט.

במהלך אימון הנבחרת הערב, חרג צביקה שרף ממנהגו וענה לטלפון הנייד, כשמעברו השני של הקו היה אולמרט. כבר בתחילת השיחה, ניתן היה לזהות את הבשורה המרה על פניו של שרף, שנראה כאילו עידכן את אנשי הצוות המקצועי אך המשיך באימון כרגיל. בסיום האימון, אסף המאמן את השחקנים בחדר ההלבשה והודיע להם שיכינו את הדרכונים לקצת יותר טיסות מהמתוכנן הקיץ. כזכור, טורניר מוקדמות אליפות אירופה ייצא לדרך ב-31 באוגוסט, במשחק "ביתי" מול בוסניה.

מעבר לסוגיית האירוח בחו"ל, פיב"א החליטה להערים קשיים נוספים על איגוד הכדורסל, שמעוניין לארח את כל משחקי הבית במקום אחד. בפיב"א החליטו להוסיף שמן למדורה וכעת הם דורשים שישראל תארח את כל אחד משלושת משחקי הבית במדינה אחרת.

בעקבות ההחלטה, הוציא יו"ר איגוד הכדורסל ירמי אולמרט מכתב חריף לפיב"א. אולמרט אמר הערב: "נראה כאילו ההחלטות התקבלו לפני כמה ימים. בפיב"א משתמשים בסלוגן 'אנחנו כדורסל', אבל אני מטיל ספק אם הם יכולים להשתמש בטרימינולוגיה הזאת".

מאמן הנבחרת צביקה שרף: "זו החלטה קשה, אבל אנחנו נצטרך להתמודד איתה ולהפיק את המקסימום למרות הקשיים. אובדן ביתיות זה דבר קשה מאוד, אנחנו מקבלים מכות מכל הכיוונים. כרגע אין לי תשובות לגבי מיקומם של המשחקים, זה צריך עוד לעבור לפסים ביצועיים. אני לא רוצה להתבטא בעניין ההחלטה של פיב"א, כבר אמרתי בעבר את דעתי, אני עם רגשות ואוהב את הנבחרת וזו פגיעה בנבחרת. אין שום סיבה להעביר את המשחקים".

שרף התבקש להתייחס גם לסיכויי הנבחרת להעפיל לאליפות אירופה, לאור ריבוי הפצועים והיעדר הביתיות, וענה בקצרה: "המטרה לא השתנתה, בכל מקרה נעשה את הסיכומים בסוף". המאמן הוסיף בגלי צה"ל: "פיב"א אפילו הגישה הצעה ש'אי אפשר לסרב לה', לפיה נקיים שלושה משחקים בשלושה מגרשים שונים. אין גבול לחוצפה שלהם".

יותם הלפרין אמר: "זאת המציאות, האיגוד ינסה לשנות אותה אבל נשחק איפה שיגידו לנו. ברור שזה פוגע במידה מסויימת בסיכויים, כי יותר קל לשחק בבית מול הקהל שלנו, אבל זה לא תירוץ".

משה מזרחי החולה לא השתתף באימון הערב, ויניב גרין עזב אותו במהלכו בשל כאבים. ביום שני בבוקר תצא הנבחרת לטורניר הכנה בבולגריה, בהשתתפות המארחת, רוסיה של דיוויד בלאט וקרואטיה.

עדכון ראשון: 19.8.06, 19:51
עדכון אחרון: 20.8.06, 08:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully