וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניצחון שיחרר אוויר"

19.8.2006 / 20:54

מיכאל זנדברג הוביל את בית"ר ירושלים לניצחון 0:1 על מכבי פ"ת בגביע הטוטו, שגם היה הראשון במשחק רשמי העונה. בני יהודה-הפועל ת"א 0:0, אשדוד-כפ"ס 4:2

החגיגה הגדולה הייתה אמורה להתחיל כבר הערב, אבל המלחמה בצפון כפתה עלינו מחזור נוסף בגביע הטוטו, כאשר מחזור הפתיחה של ליגת העל נדחה לסוף השבוע הבא.

בית"ר ירושלים, שהפסידה במשחקה הראשון במפעל 2:1 להפועל ת"א, הצליחה להשיג ניצחון ראשון במשחק רשמי העונה, קצת לפני טבילת האש האמיתית של המאמן אוסי ארדילס. היריבה הפעם היא מכבי פ"ת, שלמרות שאירחה ב"אורווה", הפסידה 1:0. אריק בנאדו פתח בהרכב של ארדילס ורשם הופעת בכורה מוצלחת בבית"ר ירושלים.

ברק יצחקי היה קרוב מאוד לכבוש את השער הראשון במשחק, אחרי שעמית בן שושן השאיר לו כדור יפה ברחבה בדקה ה-38, אלא שיצחקי נגח חלש. ארבע דקות מאוחר יותר הגיע המהלך של המשחק, שכלל מספר מסירות קצרות, שהסתיימו בבעיטה מתוחכמת של זנדברג לחיבורים של אוהד כהן, 0:1 לבית"ר ירושלים.

שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת במחצית השניה. בדקה ה-72, בלסינג קאקו ניסה להפתיע את בית"ר ירושלים בבעיטה מרחוק, אבל קורנפיין קלט. 5 דקות מאוחר יותר, השוער הירושלמי הדף כדור מסוכן של איסמעיל עאמר, שפגע בגבשושית ושינה כיוון.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר (ניצן דמארי, 59), סולי צמח, אנדריי קאלדיירה, בלסינג קאקו, דניאל אונגר (עמנואל אוביידה, 61), דובב גבאי (שי דוד, 82) , פטריק סופו (רוביל סרסור, 72).

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, עמרי אפק, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין (יואב זיו, 69), דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, פבריס פרננדז, מילובאן מירוסביץ' (קובי מויאל, 90), ברק יצחקי (אבירם ברוכיאן, 79) , עמית בן שושן (טוטו תמוז, 59).

ניר איסקוב, מערכת וואלה! מוסר: בבית"ר ירושלים שררה היום תחושת הקלה בעקבות הניצחון, ששיחרר הרבה לחץ מהמערכת. יו"ר הקבוצה, ולדימיר שקלאר אמר: "בבית"ר תמיד יש לחץ. אני לא מרוצה מאיך שהקבוצה נראית, אבל זו רק תחילת העונה".

לגבי הקללות שהשמיעו לעברו האוהדים בשבועות האחרונים, וקומץ מהם גם במשחק הערב אמר שקלאר: "99 אחוז מהאוהדים אוהבים אותי. אמנם יש חלק קטן שמורכב מילדים, שמקלל אותי, אבל זה לא משפיע עלי".

מיכאל זנדברג: "ההרגשה גדולה. בלי קשר לגול שלי, זה כיף לנצח. תמיד כיף יותר לתקן דברים אחרי ניצחונות. בית"ר היא קבוצה עם הרבה לחץ. תמיד יש ציפיות, אבל הניצחון היום שיחרר אוויר, וממשחק למשחק זה נראה יותר טוב".

גיא לוזון: "היה משחק שווה כוחות, אבל בית"ר כבשו וזה כל ההבדל. תיקו היה משקף יותר. בית"ר עשתה הגנה טובה, ומנעה מאיתנו מצבי הבקעה, כמו שאנחנו מנענו מהם. אני מרוצה מהחלק ההגנתי שלנו, אבל יש לנו מה לשפר בחלק ההתקפי. המטרה שלנו היא לזכות בכרטיס לגביע אופ"א לקראת העונה הבאה".

בני יהודה-הפועל ת"א 0:0

קבוצתו של יצחק שום קיוותה להשיג את ניצחונה השני העונה, אחרי ה-1:2 על בית"ר ירושלים במחזור הראשון של גביע הטוטו, אבל לא הצליחה להשתחרר מההלם של ההפסד 2:1 לדומז'אלה בגביע אופ"א והסתפקה בנקודה אחת.

הפועל ת"א שלטה בתחילת המשחק, אבל לא הצליחה לתרגם את המצבים, במיוחד איוואן יוליץ' ואליניב ברדה שהיו חלשים. במחצית השניה נגררו האדומים ליכולת החלשה של המארחת והמשחק הסתיים ללא שערים. המהלכים היחידים שריעננו את המשחק היו של גילי ורמוט, שנכנס כמחליף, אבל הוא לא מצא עם מי לשתף פעולה.

אשדוד-הפועל כפ"ס 4:2

הפועל כפ"ס מוליכה בביטחה את בית ב' בתום שני מחזורים, עם שני ניצחונות של 2:4 ומשחק חסר. אין ספק שקבוצתו של אוחנה, ובמיוחד החוד שלה, נראים מסוכנים מאוד לקראת פתיחת ליגת העל. אשדוד, שניצחה במחזור הראשון של גביע הטוטו, רשמה את הפסדה הראשון העונה במסגרת רשמית.

הפועל כפ"ס לא חיכתה יותר מדי זמן ועופר טלקר, שחקן הרכש החדש, כבש את שערו הראשון במדי הקבוצה, כשהעלה ל-0:1 בדקה השלישית. ז'וזה דוארטה המשיך בבליץ וכבש את השני לכפ"ס בדקה ה-12, אלא ששי הולצמן עצר את הירוקים, כשצימק לאשדוד כעבור שתי דקות בפנדל. סמי אג'יי, שוערה של אשדוד, הורחק בדקה ה-30.

שלוש דקות מפתיחת המחצית השניה, סמואל יבואה העלה את כפר סבא ל-1:3. שי הולצמן המשיך להילחם והשלים צמד בדקה ה-53, כדי לצמק שוב, הפעם ל-3:2. גיז'רמו ישראלביץ' העלה את כפ"ס ל-2:4 בדקה ה-71, תוצאה זהה לניצחון של הקבוצה במחזור הראשון העונה בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully