וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן ניצחה 1:2 את בוכום

20.8.2006 / 19:55

המחזור השני בבונדסליגה הושלם כשהדאבליסטית ניצחה את בוכום בחוץ, ובמשחק סוער גברה שטוטגארט על ארמיניה בילפלד 2:3

את המחזור השני בבונדסליגה חתמו הערב (ראשון) שני משחקים מרתקים: בוכום שהפסידה במחזור הפתיחה וחיפשה להתאושש מול הדאבליסטית, באיירן מינכן, וארמיניה בילפלד שאירחה את שטוטגארט.

בוכום - באיירן מינכן 2:1

במשחק שווה כוחות בו נרשם יתרון באחזקת הכדור (מינימלי) למארחת, ניצחה באיירן 1:2 ושמרה על מאזן מושלם. רוי מקאי היה הראשון לעלות את האורחים על לוח התוצאות בדקה ה-43. את המחצית השניה פתחה בוכום בלחץ שהניב את השוויון בדקה ה-52 מרגליו של פאביו ג'וניור הברזילאי. עם זאת בבאיירן משחק תגלית המונדיאל ואחד המגנים הכי מבטיחים בעולם, פיליפ לאם, שהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-65.

ארמיניה בילפלד - שטוטגארט 3:2

במשחק סוער בו הורחקו שניים משחקניה, ניצחה שטוטגארט בחוץ את בילפלד 2:3. פרננדו מיירה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-39. בדקה ה-64 הורחק שחקנה של שטוגארט ריקארדו אוסריו, ומיד אחרי זה כבש אחאנפוף את השוויון. קאקאו עשה 1:2 לאורחים (דקה 73), יתרון שהחזיק 3 דקות עד שבוהמה השווה שוב את התוצאה. בדקה ה-80הגיע תורו של דה סילבה לראות את הכרטיס האדום, מה שלא הפריע לחברו לקבוצה קאקאו להשלים צמד שתי דקות אח"כ, ולשטוטגארט לרשום ניצחון חשוב.

אתמול (שבת) נערכו שישה משחקים. במוקד המחזור עמד המשחק בו אירחה ורדר ברמן את באייר לברקוזן. הרטה ברלין שאירחה את האנובר 96, לא ריחמה והפציצה רביעייה לרשתה ללא מענה. במשחק נוסף חילקו המבורג ואנרג'י קוטבוס את הנקודות לאחר תיקו 2:2.


ורדר ברמן - באייר לברקוזן 1:2

שתי הקבוצות שהשיגו נצחונות במחזור הפתיחה קיוו לשוב ולהשיג שלוש נקודות. הכתומים ירוקים שכבשו בשבוע שעבר רביעייה, פתחו לא טוב ופיגרו בדקה ה-15, לאחר שער של פול פרייר מפנדל. מי אם לא מירוסלב קלוסה, השווה 11 דקות לאחר מכן. הוגו אלמיידה השלים מהפך בדקה ה-77. ניצחונה של ברמן קידם אותה אל המקום השני.


אנרג'י קוטבוס - המבורג 2:2

המבורג שהתארחה אצל העולה החדשה ממזרח המדינה, קיוותה להשיג ניצחון ראשון בליגה, אולם קוטבוס, שהפסידה בשבוע שעבר חשבה אחרת. המבורג הובילה משער של בובאקאר סאנוגו מחוף השנהב שכבש גם בשבוע שעבר, בדקה ה-38. למחצית השנייה עלתה קוטבוס עם הרבה אנרג'י. מונטאנו שכבש את השער הראשון של הקבוצה העונה בליגה הבכירה, השווה בדקה ה-56. בדקה ה-69 השלים סרגיי ראדו מהפך. אבל נייג'ל דה יונג אמר את המילה האחרונה כשהשווה ל-2:2 בדקה ה-72. המבורג הספיקה גם לאבד את גי דמל באדום בדקה ה-81. המבורג מסיימת בתיקו שני רצוף.


אאכן - שאלקה 04 1:0

עולה חדשה נוספת, אאכן, שגם הפסידה במחזור הפתיחה, אירחה את הכחולים מגלזנקירשן. קרסטאיץ' הורחק משורות שאלקה בדקה ה-29, אך זה לא מנע מדריו רודירגז לכבוש בדקה ה-53. שאלקה שסיימה בתיקו במחזור הפתיחה, השיגה שלוש נקודות ראשונות העונה.


תוצאות נוספות:

בורוסיה דורטמונד - מיינץ 1:1
לדורטמונד: מרטין אמאדיק 76. למיינץ: אוטו אדו 77

הרטה ברלין - האנובר 96 0:4
להרטה: מרקו פאנטליץ' 20 ו-63, פל דארדאי 32, אברט 76

פרנקפורט - וולפסבורג 0:0

במשחק שנערך שלשום ופתח את המחזור השני, ניצחה נירנברג את בורוסיה מנשנגלדאבך 0:1, משער של מרכוס סקרות בדקה החמישית. נירנברג ששומרת על מאזן מושלם ושער נקי העפילה לראשות הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully