וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקט רוני מפציץ בצפון אירלנד

19.8.2006 / 23:47

רוני אוסליבן רשם את הניצחון המהיר בהיסטוריה, כשגבר על דומינק דייל בבלפסט בתוך 52 דקות. יתמודד בגמר מול דינג ז'ונווי

רוני אוסליבן, אלוף העולם לשעבר בסנוקר, ממשיך לשבור שיאים. הפעם זה קרה בגביע צפון אירלנד, התחרות שפתחה את העונה בסבב המקצועני. אוסליבן האנגלי (3 בעולם), שהתמודד בחצי הגמר נגד דומיניק דייל מווילס (40 בעולם), ניצח אותו 0:6 בתוך 52 דקות וקבע את הניצחון המהיר בהיסטוריה בסידרה של הטוב מ-11 משחקונים. השיא הקודם, 71 דקות, היה שייך לסטיבן הנדרי, שקבע אותו לפני 13 שנים. לאוסליבן, שהתלונן בעבר כי הוא משועמם מהמשחק, היו חדשות טובות למעריציו בפרט ולמעריצי הסנוקר בכלל: "אני אשחק ככה כל הזמן, זה מלהיב אותי. סנוקר זה ספורט גדול, יש כאן המון סיפורים וחבל שבאנגליה מתעניינים יותר בקריקט. אני רק מקווה ששחקנים יאמצו את שיטת המשחק שלי ולא יהיו הגנתיים מדי".

יש לציין שבששת המשחקונים מול דייל, אוסליבן קבע שמונה ברייקים של יותר מ-60 נקודות וכעת הוא מחזיק ברקורד מרשים של ניצחונות ב-11 משחקונים ברציפות בטורניר בבלפסט.

אוסליבן יתמודד במשחק הגמר (ראשון, 21:45, יורוספורט) מול דינג ז'ונווי הסיני בן ה-19, שעלה בפעם השלישית בקריירה לגמר בטורניר דירוג. ז'ונווי (27 בעולם), שנראה בכושר מצויין בבלפסט, ניצח בחצי הגמר די בקלות את סטיבן לי האנגלי, שהיה חלש, בתוצאה 1:6. הגמר ישוחק בשיטת הטוב מ-17 משחקונים (הראשון שמגיע ל-9).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully