וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירסומים בארה"ב: מריון ג'ונס נכשלה בבדיקת סמים

19.8.2006 / 17:50

מקור שמסרב להיחשף טוען כי הספרינטרית האמריקאית הולכת בדרכם של פלויד לאנדיס וג'אסטין גאטלין. מנהלה של ג'ונס מכחיש

העיתונות האמריקאית פירסמה הבוקר (שבת) כי מריון ג'ונס, האלופה האולימפית לשעבר בריצות הספרינט, נכשלה בבדיקת סמים באליפות ארה"ב האחרונה שהתקיימה באינדיאנפוליס. ג'ונס ניצחה באותה תחרות בזמן של 11:10 שנ' וסימנה את הקאמבק שלה. שום גורם רשמי לא אישר את הידיעה הזאת והעיתונות האמריקאית התבססה על מקור, שקשור לבדיקות שנעשו לג'ונס, כאשר המקור עצמו מסרב להיחשף.

ג'ונס מעולם לא נכשלה בבדיקת סמים, אבל שמה נקשר בעבר לפרשת מעבדות באלקו, שהסעירה את הספורט האמריקאי. בן זוגה טים מונטגומרי, שיאן העולם לשעבר, נתפס והושעה לשנתיים בעוד שמאמנה לשעבר, טרבור גראהם, עומד בפני לא מעט האשמות. חלק מהעדויות באותה פרשה היו של חברה לשעבר של ג'ונס, הודף כדור הברזל סי.ג'יי האנטר, שטען כי ג'ונס נהגה להזריק סמים לביטנה באופן קבוע.

מאמנה הנוכחי של ג'ונס, סטי רידיק, סיפר: "היא התקשרה לספר לי שנתגלו אצלה חומרים אסורים בבדיקה לאחר אליפות ארה"ב. הגבתי בצחוק, אבל היא אמרה שהיא רצינית".

יש לציין כי ספורטאים נאשמים בצריכת סמים אסורים רק כשמגיעות שתי תוצאות של הבדיקה ובמקרה של ג'ונס, המקור מסתמך על תוצאה אחת בלבד. במידה והמידע מדוייק וג'ונס אכן תורשע, היא תושעה לפחות לשנתיים על ידי התאחדות האתלטיקה הבינלאומית, ששוקלת להאריך את עונש ההשעייה המינימלי על סמים בספורט לארבע שנים.

ריץ' ניקולס, מנהלה האישי של מריון ג'ונס, אמר היום: "חבל מאוד שאי אפשר לשמור היום על החשאיות של הבדיקות האלה, אבל מריון ג'ונס נקיה מסמים והיא תמיד הייתה כזאת. היא תמיד תהיה מוכנה להיות את זה".

ג'ונס הייתה אמורה להשתתף בתחרות הגולדן ליג שהתקיימה ביום שישי האחרון בציריך, אבל החליטה לפרוש ברגע האחרון, מסיבות אישיות לטענתה, ולטוס בחזרה לארה"ב. במידה וג'ונס אכן תואשם ותורשע, היא תהיה ספורטאית העל האמריקאית השלישית השנה, שמסתבכת בפרשות מהסוג הזה. כזכור, פלויד לאנדיס וג'אסטין גאטלין היו הראשונים הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully