וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרינגטון לגולדן סטייט ודאנליבי לקליפרס?

21.8.2006 / 21:41

עסקת הענק הנרקמת תשלח את מגטי לדנבר ואת ג'ו סמית' לאטלנטה. הדאנליבים יתאחדו בקליפרס. פתאום אינדיאנה נראית קרובה מתמיד

פרשת אל הרינגטון מסרבת להסתיים או לגסוס, ובכל פעם שנדמה לנו שהיא מתקדמת למקום אחד, מגיע סיבוב פרסה. לאחר שהמעבר של הפורוורד לאינדיאנה נפל בגלל שהבעלים של הפייסרס הרב סיימון הודיע כי אין הוא רוצה להחתים את השחקן לחוזה של 57 מיליון לשש עונות, ומעוניין בחוזה בסביבות ה-40 מיליון לארבע שנים, הודיע הרינגטון כי "העסקה עם הפייסרס מתה", וגילה את האכזבה שלו מכך שלא יחזור לקבוצה בה בילה את שש העונות הראשונות שלו בליגה.

הערב (שני) טוען דוני וולש, נשיא הפייסרס, כי המו"מ נמשך, הן מול אטלנטה והן מול הרינגטון. ההוקס דורשים טרייד אקספשן בשווי 7.5 מיליון דולר (חוזה דמה שנועד להקל מבחינה כלכלית על קבוצות שלא רוצות לקבל חוזה בחזרה), בחירת דראפט סיבוב ראשון ושאינדי תקלוט את הסנטר ג'ון אדוארדס, בעל משכורת של 1.1 מיליון לעונה הקרובה. סוכנו של הרינגטון ציין כי הצדדים "קרובים מאוד", וכעת נראה שהחוזה עליו יחתום הפורוורד יהיה בשווי 35.3 מיליון לארבע שנים, כאשר לשחקן תהיה אופציה לצאת מהחוזה אחרי שלוש שנים ולהפוך לשחקן חופשי מוגבל.

"הדברים האלה לוקחים זמן, ובתקשורת פשוט הכריזו מוקדם מדי שהעניין סגור, עוד לפני שדיברנו עם האנשים של אל, וזה מבלי להזכיר את חילופי הסוכנים", הסביר וולש. "זה עדיין יכול לקרות".

אופציה נוספת שעולה היום לכותרות באמצעי תקשורת בארה"ב היא עסקה מרובעת שבסופה ינחת הרינגטון בגולדן סטייט. השחקנים העיקריים המעורבים בטרייד הם מייק דאנליבי ג'וניור, שיעבור לקליפרס; קורי מגטי, שיעבור לדנבר; ג'ו סמית', שיעבור לאטלנטה; וכאמור הרינגטון, שיגיע לווריורס.

סוכנו החדש של הרינגטון, ארן טלם, הוא גם סוכנו של דאנליבי ג'וניור, ויש לו יחסים טובים עם הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט, כריס מאלין. כזכור, מאמן הקליפרס הוא מייק דאנליבי סניור, וכבר כמה שנים מתרוצצות שמועות על כך שהאבא מעוניין להביא את בנו לקבוצה, שם יצליח לדעתו למצות את מלוא הפוטנציאל שלו. בעיה היא כי המאמן ייכנס בעונה הקרובה לשנת חוזה, והוא מעוניין בהארכה, עובדה שעשויה לטרפד את המהלך כולו.

ידוע שגם מינסוטה והלייקרס הביעו עניין בהרינגטון.

בקסטר יישאר בינתיים בכלא

* חדשות גם מגזרת דוואן וגנר, עד לא מזמן מועמד למכבי ת"א. וגנר החל להתאמן בפילדלפיה, על מנת לנסות ולעשות קאמבק ל-NBA. הגארד בן ה-23 שיחק בקליבלנד עד שנפצע ב-2004/05.

* אלופת ה-NBA מיאמי היט הודיעה כי הסנטר הוותיק אלונזו מורנינג האריך את חוזהו בקבוצה. "זה נהדר בשבילנו", אמר המאמן והנשיא פט ריילי, "אנחנו יודעים כמה הוא חשוב לקבוצה ולאוהדים, ונקווה שהוא ימשיך לעזור לנו במרדף אחר אליפות נוספת".

* הבולס השלימו את עסקת העברתו מרטינס אנדריוסקביצ'יוס לשיקגו. הליטאי, 2.15 מ', יעבור מקליבלנד לבולס, שישלחו לקאבס בתמורה את הגארד אדי באסדן.

* לוני בקסטר, שנעצר ביום רביע האחרון אחרי שירה באקדחו ליד הבית הלבן, יישאר במעצר במתקן הכליאה בוושינגטון לפחות עד יום רביעי, למרות בקשת עורכי דינו לשחרר אותו.

* שני צווי מעצר הוצאו בארה"ב כנגד השחקן לשעבר אייזיאה ריידר. ריידר לא הופיע לפסקי הדין בשני משפטים שמתנהלים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully