וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בנתניה מוולקר הברזילאי

רומן רוזנבלט

19.8.2006 / 14:15

הנבחן החדש בקבוצה, שהגיע מאינטרנסיונאל, הרשים את הצוות המקצועי והוא אמור לעלות בהרכב מול מכבי ת"א בגביע הטוטו. ברייס שוחרר

מכבי נתניה ערכה הבוקר (שבת) את האימון המסכם שלה לקראת משחק גביע הטוטו מול מכבי תל אביב מחר (ראשון) ב-20:50. מהאימון נעדרו הצעירים אדם וייר ודלה ימפולסקי, שיצאו היום למשחק עם קבוצת הנוער המתכוננת לפתיחת הליגה בשבוע הבא. הקשר מקוסטה ריקה סטיב ברייס, שהתאמן במהלך השבוע האחרון, שוחרר מהקבוצה. מי שהמשיך להרשים גם היום, בעיקר בתחום הבעיטות החופשיות, הוא שחקן נבחרת ברזיל הצעירה טיינאן וולקר בן ה-19, שצפוי לפתוח מחר בהרכב.

וולטר שיחק בקבוצת הנוער של אינטרנסיונל הברזילאית, שזכתה העונה בגביע הליברטדורס, ונמנה העונה על סגל קבוצת המילואים של אינטרנסיונאל בטרם יצא לישראל. בעונה שעברה נבחן השחקן בפ.צ כרוניגן ההולנדית. וולקר משחק כקשר קדמי, עושה משחק, בדיוק בתפקיד אותו מחפש לאייש המאמן אלי גוטמן.

הבלם גולן חרמון שב להתאמן לאחר שסבל בימים האחרונים ממתיחה קלה. בסיום האימון ערך המאמן אלי גוטמן אסיפת שחקנים בה הציג לשחקנים דגשים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, לארח שבאימון תרגל בעיקר תנועה ולחץ על הכדור.

על פי האימון מסתמן כי אבי סטרול יפתח בעמדת הבלם על חשבונו של גולן חרמון, ואילו וולקר הברזילאי יתפח במקומו של אופיר חיים, כך שהקבוצה תשחק עם שני חלוצים. לואיס מרין, דדי בן דיין ואורן זיתוני אמורים לערוך מחר הופעת בכורה בקבוצה. בקבוצה מקווים כי במהלך הימים הקרובים, כאשר ישוב טל בנין לארץ (אמור להגיע ביום ראשון), יזורז המשא ומתן עמו במטרה להחתימו, זאת על רקע התקרבותו של רביד גזל למכבי חיפה.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול (גולן חרמון), לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אורן זיתוני, אדריאן פיטו, טיינאן וולקר (אופיר חיים); איתי שכטר, עבדול סאמד אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully