וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיארה עבר מליון לריאל מדריד

19.8.2006 / 13:47

הקשר של אלופת צרפת עבר לסנטיאגו ברנבאו תמורת 26 מיליון יורו: "אני המאושר באדם". צ'לסי צירפה את בולחרוז ההולנדי

ריאל מדריד סיכמה אמש (שישי) עם ליון הצרפתית על העברתו לבירת ספרד של הקשר ממאדו דיארה. לפי העיתונות הספרדית, ריאל שילמה 26 מיליון יורו עבור שחקנה של נבחרת מאלי, סכום שהופך את דיארה להעברה הכי יקרה הקיץ בליגה הספרדית, אך הצדדים טרם אישרו את הסכום באופן רשמי.

"אני האדם המאושר בעולם", אמר דיארה בן ה-25, שחתם בברנבאו על חוזה לארבע שנים, "זה היה חלום שלי לשחק בריאל מדריד, ועכשיו אני עומד להגשים אותו".

דיארה יהיה שחקן הרכש הרביעי שמצטרף למדריד מאז בחירתו של הנשיא החדש רומן קלדרון, אחרי קנבארו ואמרסון מיובנטוס ורוד ואן ניסטלרוי ממנצ'סטר יונייטד.

צ'לסי לא עוצרת את מסע הקניות

צ'לסי ממשיכה להתחמש. אלופת אנגליה הודיעה אמש (שישי) באתר הרשמי של המועדון כי חאליד בולחרוז, בלמה של נבחרת הולנד, חתם בקבוצה.

בולחרוז, 24, שמגיע לפרמיירליג מהמבורג הגרמנית, אמור להגיע בקרוב ללונדון כדי לעבור את הבדיקות הגופניות ולסכם את תנאיו הכספיים. בולחרוז היה אחד המצטיינים בהגנה של הקבוצה הגרמנית בעונה שעברה, במהלכה ספגה רק 30 שערים ב-34 משחקים.

צירופו עשוי לאפשר את שחרורו של וויליאם גאלאס, שהודיע לא פעם על רצונו לעזוב את סטמפורד ברידג'. כמו כן, הכחולים עדייו מנהלים מו"מ על צירופו של מגן ארסנל אשלי קול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully