וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: סכנין כבשה את הפיסגה

19.8.2006 / 14:00

היורדת הטרייה לליגה השנייה ניצחה בקריית אליעזר את הפועל חיפה 0:2. הפועל ירושלים ניצחה את רמת השרון 0:3.

בני סכנין ביססה את עצמה בראש בית 1, אחרי ניצחון בקרית אליעזר על הפועל חיפה, 0:2. שני השערים נפלו במחצית השניה, מרגלי חאמד גנאים בדקה ה-65 ועומאר סאני בדקה ה-90. היה זה המשחק הראשון שנערך בחיפה, מאז התקפות הטילים על העיר במלחמת לבנון השניה.

במשחק השני באותו הבית ניצחה הפועל ירושלים את רמת השרון בחוץ 0:3, ועלתה למקום השלישי. שי אהרון כבש את 3 השערים בדקות ה-12, 39 ו-73.

במסגרת בית 2 ניצחה הפועל ב"ש בוסרמיל את העולה החדשה בני לוד, 0:2 מצמד של יחיאל צגאי בדקות ה-15 וה-50. לוד שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-62, אז הורחק איציק בן סולומון. במשחק נוסף נפרדו הפועל רעננה והפועל נצרת עילית ב-0:0.


משחקי יום שבת:

הפועל אשקלון - הפועל קרית שמונה 1:2

במשחק קצוות הארץ, אירחה הפועל אשקלון הדרומית את הפועל קרית שמונה הצפונית, שמנסה להתאושש מטראומת הקטיושות, במסגרת בית ב'. האשקלונים ירדו להפסקה ביתרון משער של אבי חדד בדקה ה-28. במחצית השנייה, הכפיל ניר נחום את התוצאה כשכבש בדקה ה-78. פטי נימבה חלוצה של קרית שמונה, המתיק את הגלולה המרה כשצימק שלוש דקות לסיום.

מכבי אחי נצרת - הפועל עכו 1:1

לאחר החזרה לשגרה בצפון, אירחו המכבים את הפועל עכו במסגרת בית א'. האורחים עלו ליתרון מרגליו של ישראל דרור בדקה ה-18. יניב אברג'יל שעבר העונה לאחי, השווה בדקה ה-77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully