וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק מול ליברפול יהיה שונה לחלוטין"

יואב ויכסלפיש וניר איסקוב

18.8.2006 / 18:23

מכבי חיפה התקשתה בחצי הרכב מול הכח עמידר ר"ג, וסיימה עימה ב-1:1 בגביע הטוטו. מכבי הרצליה ניצחה את הפועל פ"ת 0:2

שני משחקים נערכו היום במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו. מכבי חיפה שיחקה את משחקה האחרון לפני מפגש הגומלין מול ליברפול בקייב ביום שלישי, כשפגשה בשכונת התקווה את הכח עמידר ר"ג. חיפה לא הרשימה, איבדה פיגור מהמחצית הראשונה, וסיימה את המשחק ב-1:1 מאכזב. במשחק השני ניצחה מכבי הרצליה באורווה את הפועל פ"ת, 0:2.

הכח עמידר ר"ג - מכבי חיפה 1:1

רוני לוי נתן במחצית הראשונה מנוחה ליניב קטן, רפאל אולארה, דקל קינן, שאבייר אנדרסון, שלומי ארבייטמן, וגוסטבו בוקולי, לקראת המשחק מול ליברפול, ועלה עם ההרכב השני מחוזק בשחקני ההרכב הראשון.

חיפה פגשה את הכח עמידר רמת גן בשכונת התקווה, ושלטה במחצית הראשונה למרות ששיחקה בהילוך שני. בדקה ה-30 הציל ניר רחמין כדור מצוין של מאור מליקסון מ-20 מטר, ושתי דקות אחר כך הצליחה האלופה לעלות ליתרון.

מאור מליקסון הכניס כדור עומק לעדן בן בסט, שהוכשל ברחבה על ידי ניר רחמין. רוברטו קולאוטי בעט את הפנדל פנימה, וקבע 0:1 לירוקים.

אורי מלמיליאן הכניס עם פתיחת המחצית השניה את ארז אליאב, שלא חיכה הרבה כדי למצוא את הרשת. הרחקה רעה של אייל משומר הגיעה לרגליים של אליאב, שכבש מקרוב פנימה, 1:1.

חיפה נחלשה במחצית השניה, והציגה משחק מבולבל ולא מדויק. בדקה ה-75 שוב אליאב סיכן את שער חיפה, כשהקפיץ כדור מ-16 מטר למשקוף של דוידוביץ'. בדקה ה-88 יניב קטן ניסה מרחוק, אבל רחמין היה במקום.

הרכבים:

חיפה: דוידוביץ', משומר, מור ממן, אלון חרזי (מסודי 65), איסלם כנען, רביד גזל, מאור מליקסון, דירסאו (אנדרסון 46), רפאלוב (סואן 40), קולאוטי (קטן 49), בן בסט.

הכח עמידר: רחמין, ראובן, גמאן, סיבטי ליפניה, נגר, דן רומן, רוזן, גיא טוביאק (ארז אליאב 46), אבי תקווה (אודי חנוני 85), דודי ליברמן (בוזגלו 64), מור גולן (שלומי אדרי 60).

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "המשחק הזה לא דומה בכלום למשחק מול ליברפול בשום פרמטר - לא מזג אוויר, לא הכנה, לא הרכב".

אלון חרזי: "בחצי הראשון היה מאוד קשה לשחק בגלל מזג האוויר הלוהט, אבל אין מה לעשות. המשחק נגד ליברפול יהיה שונה לחלוטין, כי ליברפול מול חיפה יוזמת, מול צ'לסי יוצאת למתפרצות ובשני המקרים היא ניצחה 1:2. נעשה את ההכנה הנכונה, אני עוקב אחרי הכח בה גדלתי כבר הרבה שנים, ונהנה לראות את מה שנעשה שם".

אורי מלמיליאן: "המשחקים האלה נועדו לתת לשחקנים אפשרות לצבור בטחון לקראת הליגה".

אסי בוזגלו, אחיו של מאור בוזגלו, התייחס אליו ואמר: "אני לא חושב כרגע על הבעיה של אחי עם חיפה, ומתרכז כל כולי בהכח. החמצנו היום הרבה, נקווה שאת השערים שומרים לליגה".

הפועל פ"ת - מכבי הרצליה 2:0

תחת חום כבד נפגשו הרצליה והפועל פ"ת באורווה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, והרצליה היתה היחידה שניסתה לשחק כדורגל, בעוד פתח תקווה הציגה כדורגל חלש מאוד. בפ"ת נעדרו זאב חיימוביץ' הפצוע ואחמד קאסום.

בדקה ה-20 פפי קימוטו קיבל כדור 18 מטר מהשער, עשה סיבוב ובעט מהאוויר פנימה, 0:1 הרצליה. בדקה ה-43 כבר 0:2. מהארן ראדי, שהיה טוב מאוד, הגביה כדור חופשי לרחבה, וחיים מלכה הלא מכוסה נגח מקרוב פנימה, וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל פ"ת: רפי כהן, קנדה, לזו דובה, מעוז סמיה (סמואל אגאסניה 76), גל יער (צ'וטאנג 62), יפתח הררי (הרצל לוי 67), שגיב כהן, שוקה גדיאגה, יניב לוזון, אלנתן סלמי (יוסי דורה 81), שמעון אבוחצירה.

מכבי הרצליה: סמדג'ה, עזריה, מלכה, שי מיימון (עדי סופר 83), אייל טרטצקי, דייהו דייויס (רגב וולק 79), מהראן ראדי (שי ביטון 73), בוקסנבוים, כפיר אדרי, פפי קימוטו, מוחמד טנקו (שלומי טולדו 71).

ראובן עטר נשמע מרוצה בסיום המשחק: "אני מרוצה מההתלהבות שיש בקבוצה. יש שינוי ממשחק למשחק, וניצלנו יפה את המצבים שהגענו אליהם וידענו לחלק את הכוחות בין המחציות. הייתי מאוד מרוצה מהמחצית הראשונה. במחצית השניה ראיתי דברים שצריך לתקן, אני רוצה לעשות את הקבוצה, מכמעט טוב לטוב, ומזה לטוב מאוד. אנחנו עוד צריכים להתחזק בשניים שלושה שחקנים, בהגנה ובהתקפה".

אייל לחמן לעומתו, היה עצבני מאוד, ובא בתלונות רבות אל השופט, מאיר לוי (ראה ידיעה נפרדת). גם משחקניו לחמן לא חסך ביקורת: "שחקן שהגיע והירשה לתת לעצמו קצת מרחב במשחק היום ובמיוחד בחצי הראשון, יקבל את תשומת הלב המגיעה לו. הפועל פ"ת לא תרשה לעצמה לבוא זכוכה לשום משחק, גם אם מדובר במחצית ראשונה של גביע הטוטו. לא נעבור על זה לסדר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully