וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פ"ת: יצחקי חוזר להרכב בית"ר

אסף שקד

18.8.2006 / 16:34

החלוץ הצעיר, שסבל מפציעה, ישחק בגביע הטוטו. עמית בן שושן יפתח על חשבונו של פינטו המורחק, דנין יפתח במקום רוני גפני

אוסי ארדילס קיים היום (שישי) בבוקר את האימון האחרון לקראת משחק גביע הטוטו בשבת בשעה 19:00 מול מכבי פ"ת, משחק שיתקיים בסופו של דבר במגרש "האורווה".

כבר אתמול התברר לארדילס כי הבלם תומר בן יוסף אינו כשיר לשחק וזאת משום שהוא סובל מכאבים בברך. היום כשהתברר סופית כי בלם הנבחרת אינו כשיר למשחק, הודיע המאמן ל[[אריק בנאדו]] כי הוא יפתח בהרכב ויערוך את הופעת הבכורה שלו במדי בית"ר ירושלים. בנאדו, שהגיע לבית"ר רק בתחילת השבוע, סובל עדיין מכושר משחק וכושר גופני ירוד וזאת משום שלא התאמן למעלה מחודש וחצי, אך ארדילס העדיף לפתוח עם הבלם המנוסה מאשר עם איתן טיבי הצעיר.

החלטה נוספת שקיבל ארדילס, הייתה הצבתו של ברק יצחקי בהרכב וזאת למרות שאתמול החלוץ הצעיר לא תורגל בהרכב. יצחקי שסובל מפציעה בת שבועיים, חזר רק באמצע השבוע לאימונים חלקיים ורק אתמול למעשה ערך אימון כמעט מלא. ארדילס העדיף אתמול לתרגל את יצחקי בהרכב השני, אך היום במהלך האימון נתן ארדילס ליצחקי את גופיית ההרכב הראשון. ארדילס, שעם הגעתו בנה על יצחקי, התאכזב כשזה נפצע. השבוע עם חזרתו של השחקן לסגל הוא החליט לשלבו מיידית במשחקים על מנת להכשירו למשחק הגומלין מול בוקרשט. בסביבתו של ארדילס מגלים הערכה רבה לחלוץ הצעיר.

בנוסף ליצחקי שחוזר להרכב, גם אלירן דנין יזכה לפתוח על חשבון רוני גפני נפצע. תחילה ההערכה הייתה כי ארדילס יעדיף לתת למגן הנבחרת יואב זיו את חולצת ההרכב, אך דנין בסופו של דבר זכה להיות זה שיפתח.

מי שיעדר מהסגל הוא גו'אנו פינטו המרצה עונש השעיה על כרטיס אדום שספג במשחק האחרון של העונה שעברה במדי אקדמיקה. את מקומו של פינטו ימלא חלוץ הנבחרת הטרי עמית בן-שושן, שזוכה לקרדיט מארדילס. טוטו תמוז יהיה אופציית חילוף טובה עבור בית"ר.

לקראת המשחק אמר ברק יצחקי: "אני שמח לחזור להרכב, הייתה לי פציעה לא נעימה שאני שמח שיצאתי ממנה, אני מקווה כבר מול פ"ת לעזור לקבוצה להשיג ניצחון. למרות שזה משחק גביע הטוטו, המשחק הזה מאוד חשוב בשבילנו. ניצחון יגרום לנו לבוא במוראל גבוהה לגומלין מול בוקרשט וזאת המטרה היחידה שלנו. אנחנו לא מקלים ראש ביריבה, מכבי פ"ת היא קבוצה חזקה עם שחקנים טובים, אבל אני מאמין בחברים שלי שנדע לעשות את העבודה ולהשיג ניצחון ראשון העונה כהכנה טובה למשחק הגומלין ולליגה שנמצאת בפתח".

הרכב משוער: איציק קורנפיין , אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, עומרי אפק; פאבריס פרננדז, מיכאל זנדברג, מילובאן מירוסוביץ, דרק בואטנג; ברק יצחקי, עמית בן שושן

הנהלת מכבי פ"ת פירסמה את מחירי הכרטיסים שיהיו קבועים לכל היציעים: כרטיס מבוגר יעלה 60 ¤ ואילו כרטיס נוער 30 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully