וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשקלון מתחילים לעבוד

שגיא ניר

18.8.2006 / 15:15

רוני בוסאני טרם חתם על חוזה, אבל החל בגישושים לקראת בניית הסגל. על הכוונת: דיון תומאס, גיא קנטור, אוריאל מרקו וליאור ליפשיץ

למרות שהמועמד המוביל לאימון אליצור אשקלון, רוני בוסאני, עדיין לא חתם על חוזהו בקבוצה, המאמן כבר התחיל לעבוד. הקבוצה שהתנדנדה הקיץ בין רכישה לסכנת פירוק, החלה לעבוד על בניית הסגל לקראת העונה הקרובה, כשבתכנית הראשונית החתמת שלד ישראלי.

דיון תומאס וגיא קנטור, אלו הם שני השמות הבכירים עליהם מדברים באשקלון כמי שיהוו את שני הישראלים בחמישייה. תומאס (35, 204) הוא מתאזרח אמריקאי, ששיחק במכבי תל אביב בשתי עונות הזכיה ביורוליג, אך באחרונה שבר את רגלו מעט לפני הפיינל פור במוסקבה. בעונה האחרונה ניסה תומאס לחזור לעצמו בלאריסאס היוונית, ובשלב מאוחר של העונה אף הוצע לעירוני רמת גן. מעבר לחשש לגבי מצבו הבריאותי, גם שכרו של תומאס, שמוערך בכמאה אלף דולרים נטו, משאיר אותו עדיין רחוק מאשקלון.

קנטור (32, 186) שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים, אך בעונה האחרונה, תחת ארז אדלשטיין וארקדי גאידמק כמעט ולא זכה להזדמנות ממשית. הרכז הותיק, שהוביל במהלך הקריירה שלו קבוצות רבות כרכז ראשון מול יריבות עם רכזים זרים, זכה להתעניינות גם מקבוצות אחרות במהלך הקיץ, אך נראה כי אשקלון היא הרצינית ביותר.

מעבר לקנטור ותומאס הותיקים, המיועדים להוות את השלד הישראלי של הקבוצה, מגששים באשקלון גם בגזרתו של הפורוורד הצפוני אוריאל מרקו, ששיחק בשנים האחרונות בגליל עליון. שם נוסף שמוזכר בקבוצה הוא ליאור ליפשיץ, שבמידה ומורן רוט אכן יחתום בגליל עשוי למצוא את עצמו באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully