וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר וז'אנו קפטנים מכבי נתניה

רומן רוזנבלט

18.8.2006 / 12:51

הפור נפל ואלי גוטמן בחר בשניים לשמש כקפטנים משותפים. הקשר הברזילאי וולטר טאניניאן בן ה-19 הרשים באימון הבוקר

הבוקר (שישי) מינה מאמן מכבי נתניה אלי גוטמן את אבישי ז'אנו ולירן שטראובר לקפטנים משותפים של הקבוצה. גוטמן אמר לשחקנים: "זה הכבוד המינימלי שאוכל להעניק לאבישי ז'אנו, שהחל את הקריירה שלו נתניה והוא שחקן בעל ניסיון גדול. החלטתי גם למנות את שטראובר, שסיכם כאן לשלוש עונות, והוא צריך להיות אחד ממנהיגה".

אבישי ז'אנו אמר על המינוי: "אין ספק שמדובר מבחינתי בסגירת מעגל. אני מודה לאלי גוטמן על הבחירה בי ומקווה שאוכל לגמול לו על האמון".

שטראובר: "המינוי ריגש אותי מאוד. אני חש יראת כבוד לתפקיד הקפטן של מכבי נתניה ומודה לצוות המקצועי על האמון בי. מדובר במועדון עם מסורת מפוארת בו שיחקו שחקנים גדולים בעבר, אשר חלקם שימשו כקפטנים של המועדון ואני נרגש להצטרף לרשימה המפוארת הזאת. אני מקווה שאחזיר למועדון על האמון בי".

באימון הבוקר נטלו חלק כל שחקני הסגל, למעט הבלם גולן חרמון שערך אימון בשל המתיחה הקלה ממנה סבל מאתמול. הקשר הברזילאי וולטר טאניניאן (19), המשתייך לסגל נבחרת ברזיל עד גיל 20, החל להתאמן והרשים במהלך האימון הן את הצוות המקצועי והן את השחקנים בקבוצה. השחקן התאמן כבר במ.ס. אשדוד, אך שם החליטו לוותר עליו משום שלא היה פיזי מספיק. הוא ימשיך להיבחן גם באימון הבוקר מחר, שיהווה למעשה האימון האחרון לפני משחק גביע הטוטו מול מכבי תל אביב ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully