וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס לא מאפשרים לאיזיאה להביא את וובר

גיל קדרון

18.8.2006 / 11:52

נשיא המועדון מעוניין בפורוורד המזדקן, אבל הבעלים לא מוכן לקחת על עצמו עוד משכורות לפני שיראה תוצאות. דאלאס החתימה 4 שחקנים

בימים האחרונים מתנהל מאבק בין הג'נרל מנג'ר של פילדלפיה, בילי קינג, לבין התקשורת הניו יורקית, שמתעקשת שקינג יצר קשר עם הניקס וניסה להעביר אליה את הפורוורד כריס וובר. איזיאה תומאס הגיש הצעה לא מספקת, והעניין ירד מסדר היום.

"זה פשוט לא נכון שהתקשרתי אליהם", אמר קינג, שלפי הדיווחים דחה חבילה לא מפתה בעליל שכללה בין היתר את קוונטין ריצ'ארדסון ומוריס טיילור בתמורה ל-CWebb בן ה-33. ל-Q נותרו 33 מיליון וארבע שנים בחוזה, לטיילור זו העונה האחרונה, בה ירוויח 9.75 מיליון. וובר ירוויח 43 מיליון בשנתיים הקרובות. מקורות בפילי מספרים שקינג היה שמח להיפטר מוובר, אבל חוזהו המפלצתי לא מאפשר זאת, אלא אם כן המועדון רוצה לקחת בחזרה עגלות עם חוזים מנופחים. זו הסיבה שבגללה ניסו הסיקסרס למצוא בית חדש לאלן אייברסון במשך שבועות ארוכים, אך ללא הצלחה.

הסיבה לכך שתומאס לא הציע לקינג חבילה אטרקטיבית יותר של טיילור וג'יילן רוז, למשל, היא כי הבעלים של הניקס ג'יימס דולאן אינו מתכוון לאפשר לנשיא שלו להמשיך ולערום משכורות עתק לפני שהוא מוכיח שהסגל שאסף בשנים האחרונות מסוגל להצליח. בשבוע שעבר החתימה הקבוצה את ג'ארד ג'פריס בעבור 30 מיליון לחמש שנים, שמכיוון שהניקס נמצאים בטווח מס המותרות, יהפכו ל-60 מיליון (קנס של דולר על כל דולר חריגה). לרוז נותרה עונה אחת בחוזה, בה ירוויח 16 מיליון דולר, ויחד עם טיילור זו תהיה חבילת טרייד שתעניין קבוצות רבות שמחחפשות הקלה בתקרת השכר.

בסך הכל, המועדון הניו יורקי ישלם יותר מ-220 מיליון דולר בעונה הקרובה, כ-140 מיליון במשכורות, ועוד כ-80 מיליון בקנסות מס המותרות.

חדשות נוספות:

* דאלאס החתימה את כוכב התיכונים לשעבר אנדודי אבי ושלושה שחקנים חופשיים אחרים, שלא נבחרו בדראפט: חוזה בראה, דריוס וושינגטון ופט קארול. אבי, פורוורד בגובה 2.05 מטרים, נבחר על ידי מינסוטה בסיבוב הראשון של דראפט 2003, אבל לא הצליח להשתלב בקבוצה ושוחרר. בראה ו-וושינגטון שיחקו במדי המאבריקס בליגת הקיץ והרשימו, בעוד קארול הצטיין בליגת הקיץ במדי יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully