וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הספרדית דחתה את ערעור אספניול

18.8.2006 / 21:10

הגישה תלונה נגד ברצלונה בטענה כי שיתפה שני שחקנים שלא כחוק. במשחק עצמו ניצחה בארסה 0:1. הגומלין ייערך בראשון בקמפ נואו

התאחדות הכדורגל הספרדית דחתה את טענות אספניול, שדרשה לבטל את תוצאת משחק הסופר קאפ בינה ובין ברצלונה, בגלל שיתוף שחקנים שלא כחוק. מההתאחדות נמסר כי אספניול תוכל לערער מחדש על ההחלטה.

אספניול הגישה תלונה להתאחדות הספרדית בנוגע לשיתוף לא חוקי של שני שחקנים במהלך המשחק הראשון בסופר קופה הספרדי, בו ניצחה ברצלונה את יריבתה העירונית 0:1, משער של לודוביק ז'יולי.

מחזיקת גביע המלך טענה כי חוקי פיפ"א קובעים כי שחקנים אשר לא נענים לזימון לנבחרת בגלל פציעה מנועים מלשחק בקבוצות האם שלהם בחמשת הימים הבאים. ביום שלישי קיימה ספרד משחק אימון נגד איסלנד בבבירה רייקיאביק, ופויול וצ'אבי לא התייצבו, ככל הנראה בטענה שאינם כשירים. השניים, לעומת זאת, נטלו חלק במשחק מול אספניול אמש (חמישי), שהתקיים באצטדיון האולימפי במונז'ואיק.

"שלחנו לפני המשחק הודעה על כך לבארסה, להתאחדות ולפיפ"א", טען מנכ"ל המועדון פדרו תומאס, שהגיש תלונה בנושא.

אספניול - ברצלונה 1:0

מחזיקת הגביע פתחה טוב יותר את המשחק שמסמל את תחילתה של העונה בלה ליגה, אבל ז'יולי הכריע את ההתמודדות כשקיבל מסירה מצוינת מרונאלדיניו בדקה ה-43, מול איראיזוז שלח את הכדור פנימה, ורץ מיד להודות לברזילאי על הבישול. הגומלין ייערך בחמישי הבא בקמפ נואו.

אחרי כמה הזדמנויות של פרדסון, פרנסיסקו רופטה ופבלו זבאלטה, נכנסה אלופת ספרד למשחק, והייתה משיגה תוצאה גבוהה יותר אלמלא כמה הצלות יפות של איראיזוז. לאונל מסי נכנס כמחליף במחצית השנייה, והוא והקוסם הברזילאי (שנראה טוב בהרבה מכל גביע העולם) סיכנו את שער המארחים. ג'יאנלוקה זמברוטה נכנס לקראת הסיום, ליליאן תוראם ואיידור גודיונסן לא שותפו.

10 אוהדי ברצלונה נעצרו לאחר שהשליכו אבנים על עוברים ושבים מחוץ לאצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully