וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר י-ם: בן יוסף, אלברמן ופינטו ייעדרו

אסף שקד

17.8.2006 / 23:41

הירושלמים שבו להתאמן בסגל כמעט מלא לקראת המשחק מול מכבי פ"ת, פינטו המורחק לא ישחק. עומר גולן ייעדר אצל הלוזונים

בית"ר ירושלים חזרה הערב (חמישי) להתאמן בסגל מלא לאחר שכל שחקני הנבחרת שבו מסלובניה. תומר בן יוסף היה היחיד שנעדר מהאימון והוא בספק לקראת המשחק ביום שבת מול מכבי פ"ת, מי שצפוי לתפוס את מקומו בהרכב זהו אריק בנאדו. יואב זיו, למרות החשש כי הוא סובל מפציעה בשריר, התאמן היום באופן מלא ואף הציג יכולת טובה.

גל אלברמן, שנפצע גם הוא במשחק הנבחרת, לא התאמן באופן מלא ולאחר מספר סיבובי ריצה שערך במגרש, פרש לטובת טיפולים. בבית"ר מאמינים כי כבר ביום ראשון השחקן יחזור לאימונים מלאים ויהיה כשיר למשחק הגומלין מול בוקרשט. מסגל בית"ר ירושלים למשחק ביום שבת, ייעדר החלוץ הברזילאי ג'ואנו פינטו שספג כרטיס אדום במשחק האחרון של העונה החולפת בפורטוגל והורחק מ-2 משחקים: את עונש ההרחקה הראשון ריצה מול הפועל ת"א, מכבי פ"ת יהיה המשחק השני.

כמו במשך כל השבוע האחרון, גם היום התמקד מרב האימון בתרגילי כושר אותם העביר המאמן דרור שמשון. לאור הביקורת הגדולה שנמתחה על שחקני בית"ר שלא נמצאים בכושר, החליטו בקבוצה להגביר את אורך אימוני הכושר. בבית"ר מקווים כי השחקנים יגיעו לכושר טוב כבר במשחק הליגה הראשון מול מכבי ת"א בעוד שבוע וחצי.

הצ'יליאני הבינלאומי מילובאן מירוסוביץ' גילה יכולת במהלך המשחקון הפנימי שערכה הקבוצה באימון וכבש לזכות קבוצתו צמד בניצחון 0:2. מחר (שישי) תקיים הקבוצה אימון נוסף בשעה 10:30 בו יקבע ארדילס את ההרכב שיפתח מול מכבי פ"ת.

הנהלת בית"ר חרכה מטוס עבור הקבוצה והעמידה 70 מקומות עבור האוהדים שירצו להצטרף למשחק בבולגריה. מחיר הטיסה הוא 470 דולרים ולא כולל בתי מלון ושהות בבולגריה. מי שיטוס עם הקבוצה, למרות שאינו יכול לשחק מול דינמו בוקרשט, זהו הקשר מילובאן מירוסוביץ' שנרשם באיחור למשחק ולא יכול ליטול בו חלק בו. במועדון הסבירו שהשחקן חייב לשמור על כושר לקראת המשחק מול מכבי ת"א ולכן הוא יטוס ויתאמן עם הקבוצה כרגיל.

מכבי פ"ת: עומר גולן ייעדר (יואב ויכסלפיש)

שבוע לאחר הניצחון 0:1 על בני יהודה, הראשון שלה בגביע הטוטו, תארח מכבי פ"ת (שבת, 19:00, האורווה) את קבוצת המיליונרים של בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של המפעל.

לרשות המאמן גיא לוזון יעמדו כל השחקנים שהופיעו בשכונה ביום ראשון. דובב גבאי ודידי אונגר הצעירים צפויים לקבל צ'אנס. היו"ר שינו זוארץ הבהיר כי הבעיה עם המשטרה נפתרה והאיצטדיון אושר למשחק במוצ"ש. עומר גולן חזר להתאמן השבוע אך לא יהיה בסגל למשחק. הוא עשוי לשחק במחזור הראשון מול הכח עמידר.

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עמר, מוראד מגמדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון, נאור פסר, אנדרה קלדיירה, דידי אונגר, בלסינג קאקו, פטריק סופו, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully