וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואגנר עדיין במגעים עם מכבי ת"א

17.8.2006 / 23:31

האלופה רוצה להנחית את הגארד לבדיקות כדי לקדם החתמתו. גם פרד האוס מועמד. כמו כן מנהלת מכבי מגעים עם רודני ביופורד וג'ומיין ג'ונס

מועמדותו של דוואן ואגנר למכבי ת"א טרם ירדה מהפרק. וואגנר, כידוע, לא היה מצוי בקו הבריאות בשנתיים האחרונות, אך החלים ממחלת המעיים המסתורית שתקפה אותו ולאחרונה נצפה שורף רשתות בליגת קיץ מקומית שנערכה בפילדלפיה. ואגנר מעורר עניין בקרב מספר קבוצות NBA ובמכבי מעוניינים להנחית בהקדם את הגארד לבדיקות רפואיות בישראל, כדי לקדם את החתמתו. גורם המקורב למועדון סיפר כי "אם אכן ואגנר יגיע לבדיקות ויתברר שהוא בריא, הנושא הכספי לא יהווה מכשול".

שם חדש שעלה בימים האחרונים הוא פרד האוס (28, 1.96), גארד-פורוורד אתלטי ששיחק תחת נוון ספאחיה בריטאס וילנה בשנתיים האחרונות. אמש הודיע האוס לאנשי ריטאס כי החליט לעזוב, ובליטא מדווחים כי השחקן מחזיק בהצעה ממכבי. אשתקד נחשב האוס לשחקן המפתח בריטאס, והוא מצוי בקשרים חמים עם ספאחיה. בעבר שיחק האוס בליגת ה-NBDL. תחנתו הראשונה באירופה היתה פרטיזן בלגארד, במדיה שיחק בין השנים 2003-2004. בשנת 2005 עבר לריטאס, עימה זכה בגביע היול"ב. ביורוליג העמיד האוס ממוצעים של 11.9 נקודות (42.7% ל-2, 35.2% ל-3), 3.1 ריבאונדים, 1.4 אסיסטים ו-1.9 חטיפות ב-26 דקות.

"האוס אכן הוצב ברשימת ההעברות", אישר בשיחה עם וואלה! ספורט מנכ"ל הקבוצה, יונאס ואינאוסקאס. "עם זאת, אני מדגיש שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות אצלנו וכל מי שתרצה אותו תצטרך להגיע איתנו להסדר כספי".

כן מנהלת מכבי מגעים עם ג'ומיין ג'ונס (27, 2.03) ורודני ביופורד (29, 1.96). בעונה שעברה העמיד ג'ונס ממוצעים מרשימים של 10.5 נקודות בשרלוט בובקאטס. ביופורד נדד בשנים האחרונות בין ה-NBA לאירופה. הוא נחשב לשחקן מוכשר במיוחד, אבל בעל אופי בעייתי. בעונת 2003, כששיחק בפנאתינייקוס, אף נכשל ביופורד בבדיקת סמים. בעבר שיחק ביופורד במיאמי היט, פילדלפיה 76', ממפיס גריזליס, סקרמנטו קינגס וניו-ג'רזי נטס. בעונה שעברה הוליך את מאריופול לאליפות הליגה האוקראינית.

נוון ספאחיה מעוניין מאוד בביופורד, אולם בהנהלת הקבוצה קיימת הסתייגות מסויימת עקב התנהלותו מחוץ למגרש, שאינה עולה בקנה אחד עם אופיו של המועדון ודרישותיו. בשיחות סגורות טען ספאחיה כי ערך בדיקה מדוקדקת על ביופורד וכי הוא משוכנע שמדובר בשחקן ראוי. בקבוצה מגדירים את סיכויי החתמתו בכ-50 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully