וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולארה לא ישחק נגד הכח

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

17.8.2006 / 23:05

הבלם של מכבי חיפה, ששהה עם נבחרת צ'ילה, ינחת רק ביום שישי ולא יוכל לקחת חלק במשחק גביע הטוטו. הכח: אדפמי שוחרר

משחק הבית של מכבי חיפה נגד הכח עמידר רמת גן, שהפך למשחק חוץ בשכונת התקווה, מחר (שישי) ב-16:30, הוא למעשה משחק הכנה אחרון לפני אחד המשחקים החשובים של הקבוצה העונה - הגומלין נגד ליברפול בסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות.

לראשונה מזה שבוע יעמוד לרשותו של המאמן, רוני לוי, סגל כמעט מלא, לאחר ששחקני הנבחרות השונות של ישראל (תשעה במספר) חזרו לארץ והצטרפו, מי אתמול (רביעי) ומי היום (חמישי) לאימוני הקבוצה. הבלם רפאל אולארה ששהה עם נבחרת צ'ילה ינחת מחר (שישי) אחר הצהריים ולכן לא יהיה בסגל למשחק גביע הטוטו.

בחיפה התאכזבו השבוע לנוכח העבודה, כי אופ"א לא הסכימה להחזיר את אירוח המשחקים הבינ"ל לארץ, והנשיא, יעקב שחר, אף התבטא בחריפות כנגד אופ"א בטענה כי ריח פוליטי עולה מההחלטה. כמו כן אי הכללתו של רוברטו קולאוטי בנבחרת לא תורמת למצב רוחו של החלוץ שקיווה לסייע לכבר בקמפיין הקרוב.

דבר אחד חיובי בכל זאת קרה השבוע, כאשר הקבוצה חזרה להתאמן בחיפה אחרי כמעט חודש של נדודים ברחבי הארץ, כשקבוצות שונות עוזרות למכבי חיפה בדרך. בחיפה מקווים כי אדורם קייסי יהיה כשיר לפתיחת הליגה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשוילי; חאבייר דירסאו, שאבייר אנדרסון, גוסטבו בוקולי, אלן מסודי; יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

אדפמי שוחרר מהכח

הקשר הניגרי ביו אדפמי שוחרר הערב (חמישי) רשמית מהכח עמידר רמת גן, לאחר שהתברר שעליו לעבור ניתוח במיניסקוס שישבית אותו לתקופה ארוכה. מספר הזרים החתומים בקבוצה ירד לשלושה, כשגם עניינו של החלוץ הגנאי הצעיר בוקארי סאדאת טרם הוסדר ולכן הוא לא ישחק מחר (שישי, 16:30, שכונת התקווה) בגביע הטוטו מול מכבי חיפה.

אברהם לוי, מנכ"ל בית"ר ירושלים, אמור לסייע להכח להשיג את האישור הנדרש מפטרונו של הגנאי. יו"ר הקבוצה איציק פוזמנטיר העריך היום שהעבודות באיצטדיון וינטר יסתיימו באמצע נובמבר.


הקשר האחורי גיא טוביאק צפוי לערוך מחר את הופעת הבכורה במדי הקבוצה, שצברה עד כה 4 נקודות בשני מחזורים. המגן הימני אילן בכר ייעדר בגלל פציעה ואת העמדה יאייש ליאור ראובן.

פוזמנטיר נפגש היום עם נציגות האוהדים, שכללה את עדי זכריה, מוני שרבני ופיני וולקוביץ', כדי לדון בשיתוף פעולה לקראת העונה הבאה. שרבני: "דיברנו על חיזוק הקשר בין אוהדים להנהלה, צירוף אוהדי עמידר וכו'. מיום ראשון ירואיינו שחקני עבר באתר האינטרנט כדי לחזק את המורשת ולהחזיר אוהדים ותיקים". בפגישה סוכם שנציג האוהדים יורשה להגיע לחלק מישיבות הדירקטוריון.

הרכב משוער הכח: ניר רחמין, ליאור ראובן, סיבטי ליפניה, אדריאן גמאן, שוקי נגר; גיא טוביאק, יוסי רוזן, דודי ליברמן, דן רומן, אבי תקוה; שלומי אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully