וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה לבלגיה

ליאור רדושיצקי ושגיא ניר

17.8.2006 / 23:10

אחרי שני ניצחונות רצופים על הבלגים, נוצחו הפעם חניכיו של שרף 84:76: "הגיע לנו להפסיד". באיגוד מחכים לתשובת פיב"א בשבת

נבחרת ישראל הפסידה הערב (חמישי) במשחק אימון לנבחרת בלגיה 84:76, אחרי 42:41 לבלגים במחצית. אחרי שני ניצחונות רצופים של הנבחרת על הבלגים, לא הצליחו הפעם חניכיו של צביקה שרף לשחזר את היכולת מהמשחקים הקודמים, וחוזרים הביתה עם מאזן 1:2 ו-3:6 במשחקי ההכנה עד כה.

"היה לנו משחק לא טוב, יותר מדי שחקנים היו מתחת לרמה הרגילה שלהם", הודה שרף בסיום המשחק. "ההגנה הייתה רכה וחלשה, קלענו באחוזים לא טובים, היו לנו יותר מדי איבודים והגיע לנו להפסיד. לקראת המשחק מול בוסניה, אנחנו חייבים להיות יותר מוכנים".

קלעו לישראל: עמית תמיר וג'יימי ארנולד 17 כ"א, ליאור ליובין, ארז כץ ומתן נאור 7 כ"א, ליאור אליהו 6, שרון ששון 4, יניב גרין 4, יותם הלפרין 4, דרור חג'ג' 3.

נבחרת ישראל תנחת מחר בישראל, אך ביום שני תמריא שוב, הפעם לבולגריה, שם תקיים את טורניר ההכנה האחרון שלה לפני פתיחת משחקי המוקדמות, ב-31 באוגוסט מול בוסניה.

רביב לימונד, שנפצע בכתפו במהלך המשחק הראשון מול בלגיה לפני יומיים, נחת לפנות בוקר בישראל. בבדיקה שערך השחקן נאמר לו כי ייתכן שפציעתו קלה משחשבו תחילה. השחקן עשוי להיבדק שנית ביום שני, אז תתברר סופית תקופת היעדרותו מהמגרשים, המוערכת כעת במספר שבועות.

מחכים לתשובה מפיב"א בשבת

יום שבת הקרוב, ה-19 באוגוסט, הוא היום בו אמור איגוד הכדורסל לקבל תשובה מפיב"א לגבי אירוח המשחקים. כזכור, מספר ימים לפני הפסקת האש בגבול הצפון פנה איגוד הכדורסל האירופי לישראלי, וביקש ממנו להודיע על מדינה חלופית לאירוח משחקי המוקדמות של נבחרות ישראל. המצב החדש שנוצר בצפון, כמו גם מסע השכנועים של איגוד הכדורסל, אמורים להביא את פיב"א להחלטה להשאיר את אירוח המשחקים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully