וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים למרחב המוגן?

19.8.2006 / 12:12

אחרי שנה רעה בליגה, ינסו הלוזונים לשוב לרביעיית הצמרת ולהוכיח כי הם לא בנויים על כישלון הגדולות. וואלה! ספורט פותחת עונה עם מכבי פ"ת

באו:

עמנואל אביידה, בלסינג קאקו, אופיר עזו.

הלכו:

סלים טועמה, סטניסלב דוברובין, אודי כבודי, כפיר אדרי, שי בנאי, אמיל אמבמבה.

מטרות:

למרות פיניש מרשים בדמדומי הליגה, הלוזונים נושלו בעונה שעברה מרביעיית הצמרת. כשמדובר בהופעה בלתי נתפשת בשלב הבתים של גביע אופ"א, המחיר הזה היה סביר בהחלט. ההישג הסנסציוני הזה קיבל משנה תוקף הקיץ, לאור היכולת של שלוש הישראליות החדשות בגביע אופ"א. בלי שכר לימוד, בלי כבוד ליריב, בלי זמן לגיבוש, מכבי פ"ת ניצחה את כל הקלישאות. חוץ מאחת, זאת שתמיד תרדוף אותה, והיא הטענה שההצלחה של הלוזונים נובעת מחולשת הקבוצות הגדולות, דוגמת בית"ר ירושלים ומכבי ת"א. הקלישאה הזאת שבה וצפה בעונה שעברה והעיבה מחדש על המיזם הלוזוני הרווחי, ורק חזרה לרביעיית הצמרת תהווה תשובה מוחצת לכך.

למה הם כן יצליחו העונה

בגלל הזרים. בליגת העל שלנו, בלסינג קאקו ופטריק סופו מרכיבים צמד נהדר, שיכול לסחוב כל קבוצה למרכז הטבלה ומעלה. קאקו, אחרי עונה רעה, רעב מתמיד להצלחה. סופו, אחרי סיום עונה מבטיח, גדול על הגנות הליגה הלא חכמות שלנו. לפניהם ישחקו עמנואל אביידה ועומר גולן, שייתן את מניין השערים שלו וישלים חולית חוד מאוד מאיימת, ששווה בהחלט מקום רביעי.

למה הם לא יצליחו העונה

בגלל אובדן הדרך. הלוזונים הרוויחו את לחמם בשנים האחרונות מהאופי הלוחמני של הקבוצה, שהורכבה בעיקר משחקנים ישראלים שמתאימים לאידיאולוגיה, רצוי ממחלקת הנוער של המועדון. כיום הסגל של מכבי פ"ת איבד לא מעט מצביונו הלוזוני, ולא בטוח שהוא מוכן ששחקנים זרים יהיו אלה שייתנו בו את הטון. ההחתמה של אופיר עזו הצנום רק רומזת על המיתון, שאמור לבוא בדרך כלל אחרי השיא של השנים האחרונות. אם את טועמה הם בקושי הכניסו לקונפציה הביריונית, אז מה יהיה עם עזו החלשלוש?

אווירה ביציע

אין. אין כמעט לחץ, אין כמעט ציפיות, אין כמעט קללות, אין כמעט חוסר ביטחון. אין קבוצה מושלמת יותר לפרוח בה, אם הבעיה שלך היא התמודדות עם אוהדים ותקשורת. כמה לוזונים ביציע, פלוס כמה משוגעים לדבר, קרקע פורייה לבלוט ולעשות קולות של שחקן גדול.

אטרקציה מרכזית

הטלפון של עמוס לוזון. רק אחרי שלמדנו דרך פרשת השחיתות באיטליה כי יש בעיה אתית עם שיחות טלפון קבועות עם ראשי איגוד השופטים, בטח אם הן בטון קצת עצבני ומלוות בדרישות מסוימות, ינסו עיתונאי ישראל להביא את הגרסה הישראלית ללוציאנו מוג'י. טיפ: חבל על הטרחה, לאיצ'ה לא ממש אכפת, גם לא למחליף שלו.

למי יש סיכוי להגיע העונה לוואלה! סלבס

לאף אחד. זאת מכבי פ"ת, בחייכם.


טוק בק אופייני לקבוצה:

את מי מעניין כתבה על מכבי פ"ת? (ציון דלל, פ"ת)

איפה הם יהיו בעוד חמש שנים?

אחרי שמצאו מאמן לוזוני, יגיע הרגע בו גם ההרכב יהיה על טהרת המשפחה.

הימור בווינר

מקומות 4-6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully