וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה עדיין מחפשת חיזוק

רומן רוזנבלט

17.8.2006 / 20:11

המאמן ראובן עטר ימשיך לבחון את החלוץ הגנאי מוחמד טונקו בגביע הטוטו מול הפועל פ"ת, איסיאקו וקרופניק ייעדרו חודש

מכבי הרצליה תגיע מחר (שישי) למשחק החוץ מול הפועל פתח תקוה במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו, כשהיא מתקשה להשיג את החיזוק שהיא רוצה. במהלך כל השבוע ניסה המאמן ראובן עטר כל דרך אפשרית כדי לחזק את קבוצתו, אך ללא הצלחה. אסי דומב עדיין לא עונה, דוד אמסלם ענה אך לא היה מעוניין, ואילו אחד שהרשים, לאמי יאקיני, הוא לא בתפקיד אותו מחפש המאמן של מכבי הרצליה. גם החלוץ הצרפתי יאניק קואמנן, החלוץ הצרפתי ששיחק בעבר בטוטנהאם, לא יגיע בסופו של דבר למבחנים בהרצליה.

כמו כן בחודש הקרוב ייעדרו מסגל מכבי הרצליה אליאסו איסיאקו וליאוניד קרופניק, שעברו ניתוחים שונים והושבתו לתקופה של כחודש ימים. במשחק מול ההרכב החסר של מכבי חיפה בתחילת השבוע, הקבוצה נראתה לא רע לפרקים, אבל ניתן היה להבחין כי שתי העמדות שעטר רוצה לחזק אכן ראויות לחיזוק, עמדת הבלם והחלוץ. בקבוצה ינסו בכל זאת למצוא במהלך השבוע הבא פתרון ישראלי לעמדת הבלם ורק לאחר מכן יפנו לאופציית הזר.

מכל הנבחנים, מי שממשיך להתאמן לעת עתה הוא החלוץ הגנאי מוחמד טונקו, שלא הספיק להרשים מול האלופה, אך זוכה לקרדיט אצל עטר, שציין השבוע כי לעתים לוקח זמן לשחקן זר להפגין את יכולותיו האמיתיות.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה; איתן עזריה, שי מימון, חיים מלכה, אייל טרטצקי; דהייו דיויס, כפיר אדרי, עמור בוקסנבוים, מהראן ראדי; פאפי קימוטו, מוחמד טונקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully