וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי כהן: "עכשיו קבוצות לא יזלזלו בנו"

ניר איסקוב

17.8.2006 / 20:42

שוער הפועל פ"ת מעוניין להמשיך את רצף הניצחונות בגביע הטוטו גם מול הרצליה. קקון וסרור ייעדרו, לחמן יאמן מהיציע, אוגסוניה ייבחן

על רקע המצב הניהולי הלא ברור בקבוצה, תארח מחר (שישי, 17:00) הפועל פ"ת את מכבי הרצליה למשחק שייערך במסגרת המחזור השלישי בבית א' של גביע הטוטו.

פ"ת ניצחה את שני המשחקים הראשונים במפעל, והיא תחסר את מוטי קקון ואת שוער המשנה, ברק ויסוקר, שחוזיהם טרם הופקדו ברשות לבקרת תקציבים, וכן את עידן סרור, המרצה עונש הרחקה משני משחקים שהוטל עליו אתמול (רביעי) בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. המאמן אייל לחמן, ייאלץ לנהל את המשחק מהיציע, לאחר שגם הוא ספג עונש הרחקה ממשחק אחד בבית הדין.

לעומתם, המגן השמאלי, מהראן אבו ריא, יוכל לשחק, לאחר שהקבוצה העבירה את חוזהו בבקרה. לחמן, יבחן במשחק את הקשר האחורי הניגרי, סמואל אוגסוניה, שמתאמן בקבוצה בשלושת הימים האחרונים, ומותיר רושם חיובי.

השוער הוותיק, רפי כהן, הזוכה לאמון מחודש מלחמן, אמר לוואלה! ספורט: "השחקנים לא מרגישים שום דבר בתחום הניהולי, חוץ מהכותרות שאנחנו קוראים בתקשורת. הכל מתנהל כמו שצריך במגרש, קיבלנו משכורות שלשום (שלישי), ואני מאמין שגם בצד הניהולי דברים יסתדרו. לא חסר לנו כלום. ניצחנו שני משחקים בגביע הטוטו, ואנחנו יודעים שעכשיו קבוצות לא יבואו ולא יזלזלו בנו, אבל בבית אנחנו רוצים לקחת את הנקודות".

הרכב משוער: רפי כהן, עומרי קנדה, לזו דובה, זאב חיימוביץ', מהראן אבו ריא, שגיב כהן, יפתח הררי, יניב לוזון, שוקה גדיאגה, אלנתן סלמי (שמעון אבוחצירא), ברנארד צ'וטאנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully