וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד לא אושרה בבקרה, כפ"ס מתאוששת

יואב ויכסלפיש

17.8.2006 / 20:08

מליחי, גונזאלס ובירוק לא יוכלו לשחק עבור אשדוד בגביע הטוטו מול כפר סבא. שני זרים ייבחנו, אובוקה עשוי לחזור, צרפתי מועמד

שבוע לפני פתיחת העונה, והסגל של מ.ס אשדוד טרם הושלם. הניצחון באמצע השבוע, 1:4 על בית"ר ירושלים במשחק ידידות, לא גרם לראשי הקבוצה להשתולל משמחה. המאמן יוסי מזרחי בחן במשחק זה מספר זרים ואלה ייבחנו גם במשחק גביע הטוטו הקרוב מול הפועל כפ"ס. מדובר בקשר הברזילאי וולטר ובקשר הגנאי הצעיר אבו סייד, שניהם מתחת לגיל 20, וכן בפליקס אובוקה שעשוי לחזור לעיר הנמל.

כרגע חתומים באשדוד ארבעה זרים: סמי אג'יי, כריסטיאן גונזלס, גורה טל ואוצ'ה שריף, אך האחרון ישוחרר ככל הנראה בעקבות החתמתו של טל. לנבחנים יצטרף במשחק הקשר הארגנטינאי גאסטון גלאבן מקבוצת באנפילד מהליגה הראשונה בארגנטינה. אייל בן עמי, שעבר היום (חמישי) ניתוח, יחמיץ את פתיחת העונה וייעדר לפחות חודש.

שחקני הקבוצה עדיין לא אושרו בבקרה התקציבית ולכן שחקני הרכש עידן מליחי, כריסטיאן גונזלס ושי בירוק לא יוכלו לשחק בשבת. גורה טל יוכל לשחק כיוון שלא הועבר מקבוצה ישראלית. המנכ"ל אלון חזן: "העיכוב נובע מטופס של העירייה שעוד לא הגיע. אני מאמין שבתחילת שבוע הבא הבעיה תיפתר. בינתיים אנחנו משחקים עם אישור זמני".

לגבי בירוק הוסיף חזן: "אם לא היינו מעוניינים בו לא היינו מנסים לבדוק את כל האפשרויות כדי שישחק כאן, אבל אם הסוכן שלו ישלח אותו לקבוצה אחרת לא נוכל למנוע זאת". בירוק אמור להחליף את משה אוחיון בקישור, וגם שמו של גיא צרפתי מוזכר בהקשר זה.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, גורה טל, אייל אלמושנינו, אדיר טובול: גוסטבו גלבאן, וולטר, דוד רביבו, עידן שריקי, אבו סייד: שי הולצמן.

כפ"ס: פצועי התאונה התאוששו

בכפ"ס היו עסוקים השבוע בתאונת הדרכים בה נפגעו עופר טלקר, אלון חלפון אורן ניסין וולנטין תאודוריקה. כל הארבעה חזרו כבר להתאמן וצפויים לשחק בשבת.

יו"ר חוג האוהדים, אלון קירו, מאוכזב מהמפגש עם השחקנים וההנהלה ביום שלישי: "לצערי המפגש הזה היה מאכזב ומיותר ולא היינו צריכים לערוך אותו בזמן משחק נבחרת. לא בטוח שנקיים אותו בשנה הבאה".

הרכב משוער: אושרי לוי, עופר טלקר, אלון חלפון, דאגלס דה סילבה, עמנואל פאפו: אביחי ידין, יעוזה אבו בקרי, גייז'רמו ישראלביץ', בן לוז: סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully