וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בני יהודה: בונדר, דואני ופרץ בהרכב

ניר איסקוב

17.8.2006 / 21:23

יצחק שום מתכנן לפתוח עם 3 שחקני ההגנה הצעירים במשחק גביע הטוטו בשבת. בשכונת התקווה זועמים על מחירי הכרטיסים, דומב בדרך

מאמן הפועל ת"א, יצחק שום, מתכנן מספר שינויים בחוליית ההגנה לקראת משחק גביע הטוטו בשבת נגד בני יהודה (19:00).

על פי האימון היום (חמישי), צפוי דני בונדר הצעיר לאייש את עמדת המגן הימני במקום תומר חליבה, שלא יוכל ליטול חלק במשחק הגומלין במוקדמות גביע אופ"א בחוץ נגד דומז'אלה הסלובנית בשבוע הבא. אפשר שאם בונדר, בוגר מחלקת הנוער של הפועל ת"א, ירשים בשבת, הוא יזכה בחולצת ההרכב גם במסגרת האירופית.

מאור פרץ צפוי לפתוח כמגן שמאלי במקום יגאל אנטבי, שכשיר לשחק. שום יעניק הזדמנות גם לרמי דואני, לשעבר בלם נבחרת הנוער, שתורגל באימון במרכז ההגנה לצדו של חאבייר פאז. המשמעות היא שוואליד באדיר ישוב לעמדתו המקורית כקשר אחורי. טל חן, גיל ורמוט ויקיר לוסקי שבו היום לאימונים מלאים לאחר פציעות מהם סבלו, ועשויים להשתלב בהתמודדות בשבת. מהאימון נעדר איבן יוליץ', שאמור לחזור במהלך היום לארץ, לאחר ששהה עם נבחרת בוסניה.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, חאבייר פאז, רמי דואני, מאור פרץ, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, לוסיאנו דה ברונו, סלים טועמה, אליניב ברדה, איבן יוליץ' (זיטו אוגבונה).

הזדמנות אחרונה ללוצ'יץ'

בבני יהודה זועמים על מחירי הכרטיסים שנקבה הפועל ת"א למשחק: 90 שקל למבוגר ו-45 שקל לבני נוער וחיילים לשער 8, 100 שקל ו-50 שקל לשער 13.

"כנראה שהנהלת הפועל ת"א לא רוצה את אוהדי בני יהודה במשחק", אמרה דוברת בני יהודה, רונית אשכנזי. יו"ר חוג האוהדים, שלומי קסטון, הוסיף: "אם אלו המחירים בגביע הטוטו, אני לא רוצה לחשוב מה יהיה בליגה. זו הפרזה טוטאלית. שהפועל ייקחו דוגמא מבני יהודה, שלקחה 50 ו-25 שקל במשחק האחרון נגד מכבי פ"ת, בדיוק חצי ממה שהם דורשים".

בבני יהודה העבירו הילוך במגעים עם אסי דומב, בו מעוניין המאמן ניצן שירזי. שיחות טלפוניות בין הצדדים כבר נערכו, והבלם בן ה-32 הביע נכונות להגיע לשכונת התקווה. הצטרפותו של דומב תהיה על חשבונו של מריו לוצ'יץ', שאם לא יפגין יכולת יוצאת דופן בשבת, הוא ישוחרר. הבלם הקרואטי מגלה חולשה כבר ממחנה האימונים בהולנד, ולאור רצף הכישלונות בגביע הטוטו ובגביע אופ"א, הוחלט בקבוצה להיפרד ממנו.

אם דומב יגיע לבסוף, ינסה שירזי למצוא חיזוק זר לעמדת המגן השמאלי. במקביל, שירזי בוחן גם מועמדים זרים לעמדת הבלם, כשבמקרה כזה, יאייש שחקן ישראלי את צד שמאל של ההגנה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז, מריו לוצ'יץ', אלירן אלקיים, אלי אברבנל (יאיר אזולאי), אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', ראובן עובד, מאטה בטורינה, אסי בלדוט, ליאור אסולין.

עדכון ראשון: 17.8.06, 15:19
עדכון אחרון: 17.8.06, 21:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully