וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קויט חתם בליברפול

18.8.2006 / 16:19

אחרי שפיינורד וליברפול סיכמו על סכום העברה של 9 מיליון ליש"ט. קול הסכים לשחק, אבל הושאר מחוץ לסגל ארסנל למשחק מול אסטון וילה

ליברפול החתימה היום (שישי) באופן רשמי את חלוץ פיינורד ונבחרת הולנד, דירק קויט, אחרי שסיכמה אתמול עם קבוצתו ההולנדית על סכום ההעברה שינוע סביב ה-9 מיליון ליש"ט.

קויט בן ה-26 סיכם את תנאיו עם המועדון האנגלי ועבר בדיקות רפואיות. "עבורי ליברפול זה מועדון חלומי להגיע אליו", אמר ההולנדי. "קבוצות נוספות הביעו התעניינות, אבל ליברפול זה מועדון ענק עם היסטוריה מדהימה ומוניטין עולמי".

קויט היה אחד החלוצים הטובים בהולנד בשנים האחרונות, וב-101 הופעות בפיינורד, כבש 71 שערים. היכולת שלו הביאה אותו לנבחרת האוראנג', והוא לקח חלק במונדיאל האחרון בגרמניה.

בקויט התעניינה גם ניוקאסל, וברביעי אף נסע מאמן הקבוצה, גלן רואדר, לצפות בו בדאבלין במשחק בין אירלנד להולנד, בדיעבד לחינם. במאי השנה לא פסל קויט מעבר לניוקאסל ואמר: "הייתי שמח מאוד לשחק בצפון מזרח אנגליה. מעבר למועדון כמו ניוקאסל יכול להגשים לי חלום". למרות זאת, קרוב החלוץ החולם לחתימה בליברפול.

קול מחוץ לסגל ארסנל

מגן ארסנל, אשלי קול, לא יכלל בסגל קבוצתו למשחק שיפתח את העונה מול אסטון וילה, למרות שהצהיר שיעמוד לרשות ארסן ונגר אם זה יחפוץ בו.

כזכור, קול הביע נכונות לעזוב את המועדון לטובת צ'לסי, אך הדברים עדיין לא התקדמו בכיוון המעבר לסטמפורד ברידג'.

"העמדתי את עצמי לרשות המועדון לסוף השבוע", אמר קול, "וזו כעת החלטת המאמן".

אז המאמן החליט, וקול יראה את המשחק מהיציע. "אישרתי לו לעזוב את המועדון, אבל לא הגענו לדד ליין", אמר ונגר. "יכולתי לכלול אותו בסגל, אבל אי אפשר לדעת - הוא עוד יכול לעבור הלילה", אמר המאמן הצרפתי.

ונגר עדיין שוקל לכלול את המגן, שאמור לעבור לצ'לסי תמורת 16.5 מיליון ליש"ט, בסגל לקראת גומלין ליגת האלופות בשבוע הבא מול דינמו זאגרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully