וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני ווילס הצעירה ספגו יריקות והורחקו אחרי שהוכו"

ניר איסקוב

17.8.2006 / 14:04

בהתאחדות הווילשית האשימו את שחקני הנבחרת הצעירה של גיא לוי ביצירת פרובוקציות, שגררו הרחקת 2 משחקניהם בהפסד 3:2 ביום ד'

בכיר בהתאחדות הכדורגל הווילשית האשים היום (חמישי) כי שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל התגרו בשחקנים נבחרתו במשחק מוקדמות אליפות אירופה, שהתקיים אתמול בהולנד (2:3 לישראל), באומרו לתקשורת הבריטית כי "קיבלנו דיווחים על שחקנים שירקו עליהם, ושני שחקנים שלנו הורחקו אחרי שהוכו".

המנג'ר בראיין פלין, הוסיף: "לא ראיתי בדיוק מה קרה, אבל נבחן את שתי התקריות כשיהיו לנו את כל העדויות ואת דו"ח השיפוט, לפני שנבחר אם לערער או לנקוט בפעולה אחרת. הוגן לומר שתגובה לא מביאה אותך לשום מקום. כאשר אתה משחק ברמה הזו חייבת להיות לך רמת משמעת עצמית גבוהה. אתה חייב לשמור על הסטנדרטים האלו, לא משנה מה קורה לך".

בהתייחסו להמשך המאבקים בבית, אמר פלין: "אני מניח שטורקיה תהיה יותר מדי טובה עבור ישראל, אבל אז נהיה חייבים לנצח את טורקיה וזה יהיה קשה. אבל אנחנו יכולים לתת הופעה טובה כשטורקיה תתארח אצלנו ב-2 בספטמבר, וכל הבית יוכרע בהפרש שערים".

מנהל הנבחרת הצעירה, אלי רוזן, הגיב לטענות בכעס: "אולי צריך את הווילשים למי הורחקו 2 שחקנים ונגד מי נשרקה בעיטת 11 מטר. שלא יבלבלו במוח, הם פשוט שערורייה. בושה שאנשים ברמות האלה נאחזים בדברים לא ראויים. יש משקיף ודו"ח שיפוט, וכל בר דעת יראה בדיוק מי היה ברוטאלי ותוקפן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully