וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין: "אני לא בבית"ר בגלל דהאן"

חנית אטדגי

18.8.2006 / 10:07

לאסולין יש בטן מלאה על הסקאוט של הקבוצה, שסלל, לטענתו, את דרכו החוצה מבית"ר. בן יוסף: "הוא שיקר לי". דהאן: "אין תגובה"

כשאוסי ארדילס התמנה למאמן בית"ר, הוא ישב וצפה בקלטות של כל שחקני הקבוצה. הוא סימן לעצמו כמה טאלנטים ששאף להשאיר בבית-וגן, כשאחד מהם היה ליאור אסולין. אחרי פחות משבועיים החלו הבעיות במשא-ומתן עם החלוץ, כשבית"ר מבהירה ש"ארדילס לא ממש מחזיק מאסולין, ולכן הוחלט לא להשאיר אותו בבית"ר".

לא מעט אנשים נדהמו מההצהרה, במיוחד אחרי שארדילס, בראיונות ראשוניים שערכו עימו כלי התקשורת בארץ, אמר שהוא מאוד מתלהב מאסולין. כמעט שלושה חודשים אחרי, אסולין חושף את דעתו על מה שקרה שם ומה גרם לבית"ר לוותר על שירותיו.

"כשהסתיימה העונה לא היה לי בכלל ספק שאני נשאר בבית"ר. היתה לי שיחה עם אריאל שיימן (הבעלים של הכרטיס, ח.א.), ואמרתי לו שאני רוצה להמשיך בבית"ר. אחרי שדיברתי עם המאמן ארדילס ושמעתי ממנו שהוא רוצה אותי בקבוצה, התחלנו לנהל משא-ומתן. בהתחלה הכל היה בסדר, ובאיזשהו שלב דודו דהאן בא לדבר איתי ואמר לי שהמאמן לא ממש רוצה אותי בקבוצה ושכדאי שאני אחפש לי קבוצה באירופה, כי בבית"ר אני לא אשאר".

מה בדיוק היה הסיפור? הוא ביקש ממך כסף?

"לא. הוא לא ביקש ממני כסף. הוא נתן לי שם של סוכן ואמר לי, 'תעזוב את עובד קראוס ותתחבר לסוכן הזה, ואני מבטיח לך שאני אמצא לך קבוצה טובה באירופה שתקלוט אותך'".

אז הוא ניסה לעזור לך.

"ממש לא, ההפך. הוא לא הפסיק להגיד לי לעבור לאותו סוכן, עד שבאיזשהו שלב אמרתי לו שאני לא עוזב את עובד קראוס ושאני מאמין שבית"ר ישאירו אותי. היתה לי שיחה עם שקלאר, וסיפרתי לו מה קרה. אמרתי לו שהם עושים טעות שהם מחזיקים בנאדם כזה במערכת, כי ככה הם פוגעים גם בשחקנים וגם בכסף שלהם. הוא מצדו אמר שזה לא יפה איך שאני מדבר".

כולנו מכירים את סוף הסיפור, אתה לא בבית"ר היום.

"כן, ודודו דהאן דאג לזה. תחשבי על זה לבד. מעניין שאיך שסירבתי להצעה שלו לקחת סוכן שלו ולנסות את מזלי כביכול באירופה, התחילו כל הפרסומים על זה שאני מהמר ושאני מפסיד כספים. שנים שאני שחקן כדורגל מקצוען, ומעולם לא אמרו עלי דברים כאלה, ופתאום רצות שמועות וציטוטים של אנשים שאני מסובך על כל הראש, וזה, כאמור, לא נכון. עשיתי את הבירור שלי מול מי שפירסם את הדברים, ולמיטב ידיעתי הוא זה שהפיץ את השמועות רק כדי לפגוע בי, ובסופו של דבר זה אכן פגע בי ואני לא בבית"ר".

עובד קראוס סירב להגיב בעניין כיוון שלפני שבועיים הגיש תביעה נגד דודו דהאן בטענה שדהאן פגע בשמו. הנושא נמצא כרגע בהליכים משפטיים.

ולדימיר שקלאר: "אף פעם הוא לא דיבר איתי על הנושא הזה. הוא לא אומר אמת. אני אמנם דיברתי אחרי כתבה שהוא עשה בעיתון 'הארץ' ושאלתי איך הוא אומר דברים כאלה על בית"ר. הוא הכחיש בפני שהוא אמר את הדברים".

"דודו גרם לי נזק תדמיתי גדול"

שחקן אחר שהתלונן נגד דהאן הוא תומר בן-יוסף, שסיפר לא אחת שדהאן ביקש ממנו לפטר את סוכנו רונן קצב ולחבור אליו כדי להשיג את החוזה המיוחל והמגיע לו בבית"ר. אבל החוזה המיוחל לא הגיע, והבלם החליט לחזור לקצב. הסיפור עם בן-יוסף הלך והסתבך בדומה מאוד למקרה ליאור אסולין.

בן-יוסף מצא עצמו מושמץ בכלי התקשורת כמי שדורש סכומים מופרזים מהקבוצה, כשהיו"ר ולדימיר שקלאר עושה שרירים מולו בכל הנוגע לחוזה. כשבן-יוסף הגיע למחנה האימון בהולנד הוא התווכח עם דהאן לעיני השחקנים והטיח בו דברים קשים. בין היתר האשים אותו בן-יוסף במצב שנוצר עם בית"ר ואף רמז שדהאן גרם לו נזק משום שסירב לעשות כדבריו.

"אני עד היום לא מדבר עם דודו", אמר בן-יוסף השבוע. "כבר אמרתי את מה שהיה לי להגיד. הוא שיקר ורימה אותי. אף אחד לא האמין לי כשאמרתי שהוא ביקש ממני לפטר את רונן קצב. הדבר שהכי מפריע לי זה שדודו גרם לי נזק תדמיתי גדול במיוחד מול הקהל, שאני מאוד אוהב ומעריך. אני לא יודע מה הולך לקרות עכשיו, אבל כמעט כמו כולם, גם אני מחכה שמישהו יעשה סדר בכל מה שקשור לבחור הזה. סיפרתי לשקלאר את כל מה שקרה עם דודו, וגם הוא לא ממש רצה להאמין למה שאני אומר".

שקלאר: "תומר אכן דיבר איתי בנושא, אבל הוא עשה את זה רק לאחר שהוא חזר לרונן קצב. בשלב הראשוני הוא אמר לי שהוא החליט לנהל לבד את ענייניו, ורק לאחר שחודש המשא-ומתן ושום דבר לא התקדם איתו, הוא חזר לסוכן".

דודו דהאן: "אני לא מוכן להגיב לשום דבר שקשור לעניין הזה. החלטתי להשעות את עצמי עד שכל העניינים יתבררו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully