וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין סיכם בוולנסיה

18.8.2006 / 13:21

הקשר ישחק במסטאייה בתמורה ל-18 מיליון יורו, ויצטרף לפרנצ'סקו טבאנו. ריאל תציע 15 מיליון בעבור רייס

העיתון הספרדי "מארקה" מדווח היום (שישי) כי קשר בטיס חואקין, שביקש לעזוב את המועדון, סיכם את תנאיו בוולנסיה, שתקבל אותו בעבור 18 מיליון יורו.

אחרי שהבהיר למאמן חאבייר אירורטה כי אינו מתכוון להישאר, פתח המועדון מסביליה בשיחות עם המנהל הספורטיבי של ולנסיה, אמדאו קרבוני, והשניים סיכמו על המחיר הנקוב למעלה. בנוסף, מרקו רגריירו אמור לעבור לבטיס כחלק מהעסקה, אולם כרגע הוא מסרב למלא את חלקו. בין כה וכה, עושה הרושם שבדרך כזו או אחרת, חואקין ימצא את עצמו במסטאייה בעונה הבאה. בעונות האחרונות היו לא מעט מחזרות לחואקין, קשר אגרסיבי שמשחק על קו ימין וידוע בפריצות המהירות שלו, ביניהן מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד. אז הוא העדיף להישאר בבטיס, היום הוא רוצה לוולנסיה.

שחקן נוסף שהגיע לקבוצה הוא פרנצ'סקו טבאנו, חלוץ אמפולי, שנמכר בעבור כ-10 מיליון יורו. טבאנו בן ה-27 היה אחד מהאחראים הישירים של הישארות הקבוצה הצנועה בסרייה A, וב-27 משחקים הוא כבש כמות מכובדת של 19 שערים. עונה לפני כן הוא כבש כמות זהה של שערים. האיטלקי חיפש הזדמנות לשחק בקבוצה גדולה יותר כמו גם בזירה האירופאית, וכעת יזכה לעשות זאת בקבוצה הספרדית.

עוד מספרד: ריאל מדריד מתכוונת להציע לארסנל 15 מיליון יורו בתמורה לשירותיו של חוזה אנטוניו רייס. האימפריה הלבנה גם עושה מאמצים להביא את מחמדו דיארה מליון, ותקווה לממן חלק מהעסקאות הללו על ידי מכירה של ז'וליו בפטיסטה.

פיארו בדרך לרומא

רומא ואינטר מצויות בעיצומו של מו"מ על העברתו של הקשר הצ'יליאני דויד פיזארו מהקבוצה מילאנזית לזו מהבירה. הבקשה הראשונה של אינטר עבור השחקן הייתה יקרה מדי עבור רומא, וראשיה הקציבו עוד כיממה לסגירת העסקה.

אנדי ריד בצ'רלטון

אנדי ריד, קשרה האירי של טוטנהאם, עבר לצ'רלטון. ריד בן ה-24, ההחתמה השמינית של המאמן החדש של האדיקס, איאן דאווי, עבר בתמורה ל-3 מיליון ליש"ט. דאווי אמר: "אנדי הוא שחקן צעיר ועדיין יכול להשיג הרבה דברים בכדורגל. יש לו מסירות מצוינות, בעיטות חופשיות נהדרות וחוש מפותח לשערים". ריד הצטרף לתרנגולים בינואר 2005, עת עבר אליהם ביחד עם מייקל דוסון מנוטינגהאם פורסט, אבל איכזב בטוטנהאם בגדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully