וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו בדרך לנתניה, בנין מתקרב

רומן רוזנבלט

17.8.2006 / 22:10

עם שובו של יאמר לארץ בסוף השבוע, חלוץ מכבי חיפה צפוי להיות מושאל לעונה. נציגו של בנין נפגש עם המנכ"ל קובי בלדב

האם הסיפור הארוך האופף את מאור בוזגלו ומכבי חיפה בדרך לסיום? על פי ההערכות, החלוץ הצעיר של הירוקים ונבחרת הנוער נמצא בדרכו למכבי נתניה, אליה יושאל לעונה אחת. העסקה עשויה להיחתם בסוף השבוע, כשדניאל יאמר יחזור מחו"ל. דמי ההשאלה שדורשת מכבי חיפה הם 80 אלף דולר, וגם השכר הוא עדיין בגדר סימן שאלה.

למערכת וואלה! נודע, כי בוזגלו היה קרוב לנתניה כבר לפני מספר שבועות, ולמעשה עמד להצטרף אליה יום לפני הפרידה הדרמטית מאייל ברקוביץ'. בין בוזגלו ומכבי חיפה יש פערים מקצועיים, כשהשחקן חושש שלא יקבל מספיק דקות משחק, ואביו, יעקב, אף איים בבוררות נגד הקבוצה. כעת, אם יצטרף לקופסה, תרוויח נתניה חלוץ כשרוני שיוסיף הרבה מחץ להתקפה. לאור ההערכה הרבה לה זוכה בוזגלו ממאמן העל של נבחרות הנוער, זאב זלצר, לא נראה שאלי גוטמן יתנגד לחיזוק.

אם לא תצלח עסקת נתניה, מתכוון בוזגלו לצאת בתחילת השבוע הבא לגרמניה, על מנת להצטרף לקבוצת המילואים של באיירן מינכן. במידה שייצא לחו"ל, שירותו הצבאי (אמור להתגייס בנובמבר) עשוי להידחות בשנתיים, כשכל הפרטים כבר תואמו עם צה"ל. ועם זאת, בסביבתו של השחקן אמרו כי הוא מעדיף לשחק בארץ.

הסוכן הגרמני המטפל בעניין, מארק שרמן, אישר את ההתעניינות של באיירן מינכן, אך ציין כי מדובר רק בהתעניינות של הקבוצה, ובכל מקרה במידה והוא יגיע זה יהיה רק לקבוצת הנוער או למילואים.

עוד נודע כי שתי קבוצות נוספות מהבונדסליגה הראשונה מתעניינות בשחקן, בצורה הרבה יותר רצינית מבאיירן, אך בגרמניה דאגו לצנן את ההתלהבות וציינו שוב שהתעניינות בו, כשרוני ככל שיהיה, היא לעתיד, וכרגע רואים בו שחקן נוער או מילואים, שיכול להתפתח. בכל מקרה, יש לזכור שמכבי חיפה מחזיקה בכרטיס השחקן של בוזגלו, וההגעה שלו לגרמניה בהשאלה תלויה בהסכמים איתה. חיפה אישרה היום שנעשתה פנייה מגרמניה.

בנין מתקרב לנתניה

מכבי נתניה ערכה הערב (חמישי) אימון לאור זרקורים, כהכנה למשחק ביום ראשון מול מכבי תל אביב. במקביל לאימון הקבוצה, נערכה פגישה בין נציגי הנהלת מכבי נתניה, קובי בלדב ואיציק גניש, לבין נציגו של הקשר טל בנין, שנמצא באיטליה. הפגישה הוגדרה כטובה אך הצדדים טרם הגיעו להסכמה.

הבלם גולן חרמון והקשר אדיראן פיטו, שסובלים ממתיחות קלות, ערכו אימון ריצה בלבד וכן עברו טיפולים רפואיים, והם צפויים להיות כשירים לקראת המשחק ביום ראשון.

בלם נבחרת הנוער נדב כידר, שהתאמן כשבוע עם הקבוצה, שוחח אמש עם המאמן, אלי גוטמן, שהחמיא על יכולתו, אך הבהיר לשחקן כי אין לו מקום בסגל הנוכחי והוא משוחרר. הקשר ישראל זביטי חזר להתאמן עם הקבוצה לאחר פציעה ממושכת בקרסול. החלוץ ג'ף טוטוואנה ממשיך להתאמן לעת עתה עם הקבוצה.

מחר (שישי) תקיים הקבוצה אימון בוקר, אליו צפוי להצטרף הקשר הברזילאי וולטר טאניניאן (19) המשתייך לסגל נבחרת ברזיל עד גיל 20. הצוות המקצועי שמחפש קשר יצירתי יתרשם במהלך הימים הקרובים מיכולתו של השחקן.

עדכון ראשון: 17.8.06, 8:25
עדכון אחרון: 17.8.06, 22:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully