וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן הורחק ממשחק אחד, סרור משניים

ניר איסקוב

17.8.2006 / 7:55

מאמן הפועל פ"ת וקשר הקבוצה נענשו בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות. סאגת המכירה ממאנת להסתיים, דלל ואלעד עשו שולם

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל הרחיק הערב (רביעי) את מאמן הפועל פ"ת, אייל לחמן, ממשחק אחד בפועל וממשחק אחד על תנאי, והטיל עליו קנס בסך 1,000 שקל, לאחר שהעליב את השופט אסף קינן, במשחק גביע הטוטו של קבוצתו מול מכבי נתניה בחוץ בשבוע שעבר (1:2 לפ"ת).

קשר הקבוצה, עידן סרור, הורחק משני משני משחקים בפועל ומכמות זהה על תנאי בגין התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות באותו המשחק.

קינן ציין בדו"ח השיפוט שהגיש כי "בדקה ה-79 הורחק מאמן הפועל פ"ת, אייל לחמן, לאחר שעזב את האזור הטכני וצער לעברי: 'תיזהר ממני, באת לרצות את צביקה רוזן'" (יו"ר איגוד השופטים נ.א.).

בהתייחסו לסרור, כתב השופט כי "בדקה ה-72, לאחר שהורחק שחקן הפועל פ"ת, עידן סרור, לפי דברי השופט הרביעי, קיריל בלקין, בדרכו לחדר ההלבשה, ירק השחקן על מאמן הכושר של מכבי נתניה, אברי מונצ'ר".

אז מי יהיה הבעלים? (ניר וולף, הארץ)

אחרי הפיצוץ שלשום בין רונן אלעד, הבעלים היוצא-נשאר של הפועל פתח תקוה, לציון דלל, הבעלים הנכנס-יוצא, שוחחו אתמול השניים וליבנו את חילוקי הדעות שהובילו לפיצוץ שלשום.

המכשול היחידי בין הצדדים, הוא הנתונים שהציג אלעד בפני דלל במהלך המו"מ הראשוני. השינוי שעברה פתח תקוה בתקופה האחרונה, ובעיקר שחרורם של שבחון תמוז, הרע את המצב הכספי של המועדון. דלל הבין כי העסק יעלה לו הרבה יותר ממה שחשב.

אלא שאתמול הבהיר דלל לאלעד כי הוא נחוש בדעתו לקחת את הפועל פתח תקוה, למרות המשבר במו"מ. השניים ינסו להגיע לסיכום סופי עם חזרתו של אלעד, השוהה בבוסטון, בשבוע הבא. "בשיחה האחרונה התקבלה הבנה כי ציון ייקח את הקבוצה, מתוך הנחה שהם יסכמו את ההפרשים הקיימים ביניהם", הסביר מקורב לדלל.

אם אכן יושג הסכם יחזור היו"ר ליאור שחר לתפקידו. כזכור שחר שוחרר שלשום מתפקידו בידי אלעד, לאחר הפיצוץ עם דלל.

עדכון ראשון: 16.8.06, 22:23
עדכון אחרון: 17.8.06, 07:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully