וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים נגד הכח עמידר ר"ג

יואב ויכסלפיש

16.8.2006 / 22:21

טוענים לקיפוח וזילזול מצד ההנהלה, שלא עשתה מסיבת עלייה ויקרה את מחירי המנויים. אילן צרפתי שוחרר, טוביאק סיכם

המגן השמאלי אילן צרפתי שוחרר לבקשתו היום (רביעי) מהכח עמידר רמת גן. צרפתי מבוקש ע"י מספר קבוצות בליגה הלאומית ומעדיף לראות דשא ולא לחכות על הספסל כמחליף של שוקי נגר. צרפתי מילא אשתקד תפקיד חשוב בעליית הקבוצה לליגת העל והיה שחקן הרכב קבוע, כבלם וקשר. שחרורו מותיר את הכח עם שוקי נגר ומאור מרציאנו, בוגר גדנ"ע יהודה, בעמדת המגן השמאלי. בקבוצה ימתינו למחר כדי להכריע בעניין הניתוח של ביו אדפמי, שעלול לגרום לו להיחתך מהקבוצה. החלוץ הגנאי הצעיר בוקארי סאדאת אמור לפתוח ביום שישי במשחק הביתי בגביע הטוטו מול מכבי חיפה. הקשר האחורי גיא טוביאק סיכם בקבוצה לעונה לאחר שהמאמן אורי מלמיליאן עקב אחריו מספר חודשים.

יו"ר חוג האוהדים, רון שלום, מתח היום ביקורת על ההנהלה: "לצערי המועדון מתנכר לאוהדים. ראשי המועדון לא עשו מסיבת עלייה עד עכשיו. במשחק העלייה דיברו על חגיגות בכיכר רמב"ם ולא עשו כלום. מחירי המנויים מופרזים. 800 שקל למנוי זה יותר מדי עבור אוהדים רבים, לעומת 580 אשתקד. אנשים חיכו שנים שהכח תגיע לליגה. היה ראוי לדבר וללכת לקראת האוהדים. בהנהלה כנראה לא מעוניינים בחוג אוהדים מאוחד. חבל שהעדיפו משרד כרטיסים על מכירה ישירה. אני בטוח שהיינו מגדילים את כמות המנויים במכירה ישירה".

בתגובה אמר היו"ר איציק פוזמנטיר: "800 שקל למנוי בקבוצה שזקוקה לכסף זה מעט. יוצא בממוצע פחות מ- 40 שקל למשחק, אם מחלקים במשחקי הבית וגביע הטוטו. גם מסיבת עלייה עולה כסף. לצערנו התאריך נפל על המלחמה ולכן לא מצאנו לנכון לקיימה. חלק מסכום המסיבה נתרם ע"י הבעלים נמרוד ורד וגל יוסף ללוחמי צה"ל. מסיבה באורדע לא הובטחה מעולם. זו היתה רק שמועה. העדפנו משרד כרטיסים כדי להתנהל כמו רוב הקבוצות בליגת העל. זה עדיף כלכלית ואדמיניסטרטיבית. אין ניכור בין האוהדים. לצערי האוהד הזה מתעסק יותר מדי ברכילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully