וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני סיכם במכבי ת"א

ניר איסקוב

17.8.2006 / 19:55

בא כוחו של הקשר בן ה-34 ולוני הרציקוביץ' הגיעו לעמק השווה. הקפטן ימשיך לשחק בעונה הקרובה, ובשלוש העונות הבאות ישמש כמנג'ר

אבי נמני סיכם הערב (חמישי) את תנאיו לארבע עונות במכבי ת"א, הראשונה שבהן כשחקן ושלוש הבאות כמנג'ר. זאת לאחר שהקפטן והבעלים, לוני הרציקוביץ', יישבו את חילוקי הדעות ביניהם לגבי סמכויותיו של הראשון כמנג'ר, כמו גם בנוגע לשכרו בתפקיד.

בשבועות האחרונים החליפו ביניהם פרקליט מכבי, עו"ד יוחאי הורביץ, ובא כוחו של נמני, עו"ד מורן מאירי, מספר טיוטות, עד אשר הגיעו לנוסח המיוחל, עליו אמור נמני לחתום כבר הלילה או לכל המאוחר ביום ראשון. היום עוד החליפו הרציקוביץ' ועו"ד מאירי טיוטות אחרונות. נמני הסכים להתפשר בנושא הכספי, אך לא סמכויותיו העתידיות. הוסכם כי העונה יתרכז הקפטן במשחק פעיל בלבד, ולא ישמש מעין מנג'ר-שחקן.

השחקן יעמוד לרשותו של אלי כהן במשחק גביע הטוטו ביום ראשון מול מכבי נתניה (20:50, בלומפילד, שידור ישיר בערוץ 10). באותו יום ייערך גם הדיון בערעור שהגישה מכבי ת"א על האיסור שהוטל עליה לארח את בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה באצטדיון ר"ג.

נמני עתיד להיות הסמכות המקצועית הבכירה במועדון, איש הקשר מול האוהדים, וכן לסייע בגיוס ספונסרים. הקשר בן ה-34 מעוניין גם לראות את ההשקעה במחלקת הנוער גדלה. פגישות שקיים נמני עם הרציקוביץ', התרשם הבעלים מתכניותיו העתידיות של הקפטן, ונתן לו את ברכת הדרך להוציא אותן לפועל. המנכ"ל אלי דריקס, יישאר בתפקידו, וסמכויותיו לא תיפגענה מהמהלך.

אתמול (רביעי) יצר נמני קשר עם חייל מיחידת ההנדסה בשם אלכס צירלין, אוהד הקבוצה, שנפצע קשה בקרבות בלבנון ומאושפז בביה"ח רמב"ם בחיפה, והזמין אותו אישית להגיע למשחק הליגה הראשון נגד בית"ר ירושלים בשבוע הבא.

עדכון ראשון: 16.8.06, 22:08
עדכון אחרון: 17.8.06, 19:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully