וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו יחמיץ את מוקדמות אליפות אירופה

שגיא ניר

16.8.2006 / 23:09

בדיקה בקרסולו של הקפטן הפצוע שלחה אותו לנוח 5 שבועות נוספים. הנבחרת ניצחה 64:75 את בלגיה, שהופיעה הפעם בהרכב מלא

אחרי פציעותיהם של טל בורשטיין וגור שלף שייעדרו ממוקדמות אליפות אירופה, ספגה היום (רביעי) נבחרת ישראל מכה נוספת. הקפטן מאיר טפירו, שנפצע בקרסולו ערב היציאה לטורניר בליטא, ערך היום בדיקה אצל אורתופד מומחה שהורה לו לנוח תקופה של 5 שבועות נוספים. המשמעות: גם טפירו יחמיץ את מוקדמות אליפות אירופה.

"אני מאוכזב מאוד, אבל אני מתכוון לערוך בדיקה אצל מומחה אחר ביום שני בתקווה שהכל יסתדר ואוכל לשחק בנבחרת", אמר טפירו. "הסיכויים קלושים, אבל אולי אחלים עד אז".

פרט לפציעותיהם של טפירו, שלף ובורשטיין, חסרה הנבחרת גם את ארז מרקוביץ', שנפצע לפני שבוע במשחק מול אסטוניה ורביב לימונד, שפרק אמש (שלישי) את הכתף במשחק מול בלגיה.

למרות המכות, המשיכה הערב נבחרת ישראל לנצח, כשגברה על בלגיה, שהופיעה הפעם בהרכב מלא 64:75 (25:45). אחרי רבע ראשון בינוני, הציגה הנבחרת רבע שני מצוין שהוריד אותה להפסקה ביתרון של 20 נקודות. פתיחת המחצית הראשונה לוותה בצמצום הפרש, אבל הנבחרת התייצבה והשיגה ניצחון שני ברציפות על היריבה הבלגית, לקראת המשחק השלישי והאחרון בין השתיים מחר (20:30).

לישראל: יותם הלפרין 14, דרור חג'ג' 9, עמית תמיר, יניב גרין וליאור ליובין 8 כ"א, שרון ששון וג'יימי ארנולד 6 כ"א, משה מזרחי 5, עידו קוז'יקרו 4, מתן נאור 3, ארז כץ וליאור אליהו 2 כ"א.

"היו לנו הרבה עליות וירידות, אבל הקפדנו לא לתת לאף שחקן לשחק יותר מדי דקות", סיפר המאמן צביקה שרף, שהתייחס גם להשבתתם של מאיר טפירו ורביב לימונד, שלא יקחו חלק בקמפיין המוקדמות: "אני מאוד אוהב את מאיר, וגם רביב השתפר ונראה טוב מאוד. זה מצער, אבל נצטרך לשחק ולהצליח עם מי שיש".

עדכון ראשון: 16.8.06 19:14
עדכון אחרון: 16.8.06 23:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully