וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה ניצחה את ווילס 2:3

יואב ויכסלפיש

16.8.2006 / 17:59

החבורה של גיא לוי פתחה בהצלחה את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה לצעירים במשחק ביתי בהולנד. לוי: "יש לנו סגל מצויין"

הנבחרת הצעירה (עד גיל 21) פתחה היום (רביעי) בהצלחה את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2007. ישראל ניצחה במשחקה הראשון את ווילס 2:3. בעקבות המצב, ישראל אירחה את המשחק בולוויק שבהולנד.

טוטו תמוז העלה את הנבחרת ליתרון 0:1 בדקה ה-26 וקבע את תוצאת המחצית. 15 דקות מפתיחת המחצית השניה, מארק וויליאמס הוולשי הישווה ל-1:1. עידן סרור החזיר את ישראל ליתרון בדקה ה-64, אלא שהוולשים הישוו ל-2:2 בתוך דקה משער נוסף של וויליאמס. ליאור רפאלוב ממכבי חיפה כבש את שער הניצחון לנבחרת של גיא לוי בדקה ה-79 מפנדל, אחרי הכשלה על טוטו תמוז.


הרכב הנבחרת: תום אלמדון, יובל שפונגין, דקל קינן, שי מימון, נאור פסר, ליאור ג`אן, קובי דג`אני, עידן סרור (תמיר כהן, 80), ליאור רפאלוב, מאור מליקסון (עומר פרץ, 89), טוטו תמוז (תומר חמד, 90).


מאמן הנבחרת גיא לוי סיכם: "לא הופתעתי. יש לנו סגל מצוין של שחקנים רציניים. הכנו תוכנית אימונים ונתכונן היטב למשחק בטורקיה".


משחקה הבא של הנבחרת בקמפיין יתקיים בטורקיה ב-6 לספטמבר. מנצחת הבית המשולש (14 בתים, שני משחקים לכל נבחרת) תתמודד בפלייאוף בנובמבר על העלייה לאליפות אירופה שתיערך בחודש יוני בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully