וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארגריבס רוצה למנצ'סטר

16.8.2006 / 16:23

הקשר הבריטי ממוצא קנדי של באיירן מינכן, חולם לנחות באולד טראפורד. קויט קרוב לליברפול, בולטון רוצה את הסלינק וטריסטאן

אלכס פרגוסון רוצה את אואן הארגריבס. המנג'ר הסקוטי שם כבר מזמן עין על האנגלי ממוצא קנדי של באיירן מינכן, במיוחד אחרי המונדיאל המוצלח שהפגין.

"ההצעה ממנצ'סטר פנטסטית", אמר הארגריבס שקשור בחוזה בגרמניה עד 2010. "זה במיוחד קוסם לי כאנגלי ואי אפשר לדעת מתי הצעה כזו תקפוץ שוב. הזדמנות כזו יכולה לפתח אות כשחקן, ואולי הנס (יו"ר באיירן) יודע כמה זה חשוב לי".

למרות הרצון הטוב, בבאיירן לא יתנו לקשר ללכת בלי תמורה הולמת, במיוחד לאור חוסר נכונותו של המאמן פליקס מאגאת' לתת לו ללכת.

קויט מתקרב לליברפול

הקרב בין ניוקאסל לליברפול על שירותיו של החלוץ ההולנדי, דירק קויט, מתחמם. בעוד ה"דיילי סטאר" טוען כי קויט קרוב לניוקאסל, טוענים כלי התקשורת כי החלוץ קרוב יותר להחתמה חלומית באנפילד תמורת 10.15 מיליון ליש"ט.

קויט שיחק בשורות הולנד במונדיאל, אבל לא הצליח להרשים או למצוא את הרשת.

סלטיק אחרי גראבסן

סוכנו של תומאס גראבסן הדני טוען כי השחקן עשוי לעבור לסלטיק. כרגע 3-4 קבוצות מחזרות אחרי הקשר בן ה-30, שישוחרר מריאל מדריד. "אנחנו עדיין בשיחות עם המועדונים האלה", אומר סוכנו, "אבל הדברים יתבהרו בקרוב".

בולטון אחרי טריסטאן והסלינק

סם אלרדייס, מנג'ר בולטון, לחוץ מאוד להשלים את מכסת הזרים שלו לקראת פתיחת העונה, כשהמטרה הראשונה שלו היא חלוצים. שני המועמדים העיקריים כרגע לנחות בבולטון הם דייגו טריסטאן מלה קורוניה, ויאן ואן חור אוף הסלינק מאיינדהובן.

טריסטאן בן ה-30 הוא אחד החלוצים הטובים ביותר בשנים האחרונות בספרד, אך נראה כי ימיו הגדולים כבר מאחוריו. ואן הסלינק השתייך לסגל הולנד למונדיאל, אבל סכום העברתו, 5 מיליון ליש"ט, עשוי לטרפד את העיסקה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully