וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומאנק מסרב להופיע בסרט על נבחרת צרפת

16.8.2006 / 14:56

הקשר דוראסו צילם סרט דוקומנטרי במונדיאל, אבל המאמן מבקש שיורידו אותו בעריכה, מחשש שיראו אותו מקלל. דיארה דורש לעבור לריאל

מאמן הנבחרת הצרפתית, ריימונד דומאנק, סרב לככב בסרט דוקמנטרי שצילם הקשר ויקאש דוראסו במהלך משחקי הגביע העולמי בגרמניה. אולי מה שמדאיג את דומאנק הוא התקדים של המאמן האנגלי גראהם טיילור, שצוות צילום ליווה אותו במשחקי הגביע העולמי ב-1994, והנציח את טיילור מקלל וגוער.

"מעולם לא נתתי את הסכמתי לפירסום הקלטות, ואני לא מתכוון לעשות כך", אמר דומאנק, שנמצא עם הנבחרת בהכנות לקראת משחק הידידות נגד בוסניה הערב (רביעי). "מבחינתי שיערוך ויוציא אותי החוצה".

דוראסו, ששיחק כמחליף בחלק ממשחקיה של הנבחרת הצרפתית במונדיאל, צילם את הנעשה בחדר ההלבשה של הטריקולור והוא מעוניין ליצור מהחומרים דוקומנטרי שייקרא - "מחליף".

אגב, סגנית אלופת העולם תציג הערב את פניה החדשים, ללא זידאן ומקאללה שפרשו, עם ויירה כקפטן והצעירים טוללן ופובר.

דיארה מתעקש לעבור לריאל

קשרה של ליון, מוחמאדו דיארה, שנמצא ברשימת השחקנים המועדפים על מאמן ריאל מדריד, פביו קאפלו, מבקש מהקבוצות להשלים את מעברו למועדון הספרדי.

"בשבילי זה חלום לשחק בריאל מדריד", אמר היום (רביעי) דיארה. "אני אדם חסר סבלנות, ובמצב הנוכחי עד שדברים לא סגורים, אני לא יכול לעשות כלום. מה החדשות ממדריד?"

החדשות הן שהמועדון הספרדי לא מוכן לשלם את ה-38 מיליון יורו שליון דורשת, אבל כן מוכן למו"מ מיידי, שבסופו הקשר המאלזי יילבש את המדים של ריאל.

תוראם: הגיע ליובנטוס לרדת

ליליאן תוראם, מגינה לשעבר של יובנטוס, טוען שלא היתה אפשרות אחרת בפרשת השוחד האיטלקי מלבד הורדת ליגה. הצרפתי, שחתם בברצלונה ומתאמן לקראת הסופר קאפ מחר נגד אספניול, היה בין השחקנים הראשונים שעזבו את הגברת הזקנה אחרי גזר הדין.

"אני לא באמת חושב שהשופט יכול היה להחליט אחרת", הודה תוראם, שהמשיך את מפגן הכנות המרשים כשהתייחס גם לנגיחה המפורסמת של הקפטן שלו במטארצי. "זידאן טעה כשהגיב ככה, אבל אני מוכרח להודות שזה לא הפעם הראשונה שראיתי אותו עושה דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully