וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מאוכזבים מהחלטת אופ"א

רומן רוזנבלט

16.8.2006 / 13:23

הקבוצה התאמנה ללא שחקני הנבחרת הבוגרת והצעירה, אך עם אלון חרזי שנח אתמול. רק מאות כרטיסים נמכרו למשחק מול ליברפול בקייב

מכבי חיפה ערכה היום (רביעי) אימון בוקר ללא שחקני הנבחרות השונות, כאשר אלון חרזי שנח אתמול חזר להתאמן עם חבריו. מאימון הערב יצטרפו שחקני הנבחרת הבוגרת שחזרו הבוקר מסלובניה, ניר דוידוביץ', יניב קטן, שלומי ארביטמן ורוברטו קולאוטי.

מחר צפויים לחזור לארץ גם שחקני הנבחרת האולימפית, לאחר המשחק שיתקיים היום בין הנבחרת הצעירה של ישראל למקבילתה מווילס. לרביד גזל עדיין לא נקבעה פגישה עם הנהלת הקבוצה ובסביבתו מקווים כי הדבר יקרה בימים הקרובים בעיקר בגלל שמכבי נתניה, אשר מעוניינת בשירותיו, מחתימה שחקנים בתפקיד בגלל החשש שלא ישוחרר מחיפה.

במכבי חיפה התאכזבו מאופ"א שלא לשנות את החלטתה לגבי אירוח משחק הגומלין מול ליברפול, אם כי קשה לומר שהופתעו מהעניין. נשיא הקבוצה יעקב שחר אמר בנושא: "נראה לנו שהמוסד שדוגל במניעת פוליטיזציה בספורט קיבל החלטה שיש בה נימה פוליטית. אחרת, נבצר מבינתנו מדוע לא ניתן לקיים את המשחק בישראל. אני מצטער שנמנע שוב מאוהדיה הרבים של מכבי חיפה בפרט, ושל הכדורגל בישראל בכלל, לחוות את החוויה הבלתי נשכחת הזאת של אירוח ליברפול בישראל" אומר נשיא המועדון".

בעקבות החלטה זו יתקיים המשחק ביום שלישי הבא 22 באוגוסט בשעה 21:35 באצטדיון לובנובסקי שבקייב, בירת אוקראינה. עד עתה נמכרו רק מספר מאות כרטיסים למשחק, ככל הנראה הן בשל העלויות והמרחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully