וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגות: פאר בסיבוב השני במונטריאול

16.8.2006 / 12:30

הישראלית ממשיכה את הפתיחה הטובה שלה בקנדה, אחרי שניצחה יחד עם בת זוגה, ברטולי, את ווזניאק ודובואה. הפסד ללוי בברונקס

הטניסאית מס' 1 של ישראל, שחר פאר, העפילה לסיבוב השני בטורניר מונטריאול גם בתחרות הזוגות. פאר ניצחה ביחד עם שותפתה הצרפתיה מריון ברטולי, את דובואה ו-ווזניאק הקנדיות 3:6, 1:6.

כזכור, בסבב היחידות תפגוש פאר בסיבוב השני את המדורגת 11 בעולם, הרוסייה אנסטסיה מיסקינה.

הטניסאי הישראלי הבכיר, הראל לוי, הפסיד הלילה (בין שלישי לרביעי) בסיבוב הראשון של טורניר ברונקס למייקל ראסל האמריקאי. לוי כבר צעד ביתרון מערכה לאחר שניצח את הראשונה 4:6 אך בהמשך נשבר שוב ושוב והפסיד בשתי המערכות הבאות 6:2, 6:1. הטורניר הבא של לוי יהיה מוקדמות אליפות ארה"ב הפתוחה בשבוע הבא.

לאחר ההצלחה הגדולה בשבוע שעבר שכללה זכיה ביחידים ובזוגות, נכשל הלילה (בין שלישי לרביעי) הטניסאי הישראלי הצעיר, אמיר וינטרוב בנסיונו להמשיך את המומנטום לאחר שהפסיד למדורג שני בטורניר, אלכסנדר ולאסקי הסרבי בתוצאה 6:2, 6:4. גם עמית ענבר מחוץ לטורניר לאחר שהפסיד למת'יו סימפסון מניו-זילנד בתוצאה 6:3, 6:3. בזוגות, עלו ענבר ווינטרוב לשלב השני.

ויקטור קוליק, שמשחק בטורניר הפיוצ'ר הגדול בתאילנד העפיל לשלב רבע הגמר. כזכור, גם בשבוע שעבר העפיל קוליק לרבע הגמר ושם נעצר. מחר הוא ינסה להעפיל לחצי הגמר במטרה להתקדם משמעותית בדירוג. הטניסאית הישראלית הבכירה, שחר פאר, התקדמה הלילה שלב בטורניר הזוגות ביחד עם מריון ברטולי הצרפתייה (ניצחה את סמאשנובה בסיבוב הראשון). פאר וברטולי ניצח בתוצאה 3:6, 1:6 את דובואה ווזניוקוז הצרפתיות. פאר תפגוש הלילה בטורניר היחידות את אנסטסיה מיסקינה בסיבוב השני. סיכויים קטנים שהמשחק ישודר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully