וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום של דין אשטון הפך לסיוט

16.8.2006 / 8:45

חלוץ ווסטהאם שבר את קרסולו במשחק אימון, וצפוי להיעדר עד נובמבר. וויין רוני ופול סקולס הושעו משלושה משחקים כל אחד

דין אשטון, חלוץ ווסטהאם, שקיבל זימון ראשון לנבחרת אנגליה לקראת משחק הידידות נגד יוון, שבר את קרסולו במהלך אימון הנבחרת אתמול והובהל לבית החולים לבדיקות. "זה עצוב מאוד כששחקן צעיר מקבל הזדמנות ונפצע מיד לאחר מכן", אמר סטיב מקלארן, מאמן הנבחרת, שתשחק מול ישראל במוקדמות יורו 2008.

לפי הערכות מוקדמות, אשטון בן ה-23 ייעדר עד נובמבר. אלן פארדיו, מאמנו בווסטהאם, קיבל בתדהמה את החדשות הרעות: "אני הרוס. זאת מהלומה קשה לדין, למשפחתו ולכולנו כאן בווסטהאם. אנו מקווים שדין יחלים במהרה ויחזור למגרשים, אבל לעת עתה יש לנו בסגל עוד ארבעה חלוצים טובים, שימלאו את מקומו עד שישוב".

את מקומו של אשטון בהרכב האנגלי יתפוס מחר ג'רמיין דפו, חלוץ טוטנהאם, שזכה לזימון מחודש לסגל לאחר שהמאמן הקודם, סוון גוראן אריקסון, התעלם ממנו לקראת גביע העולם האחרון.

וויין רוני ופול סקולס יחמיצו את משחקי הליגה של מנצ'סטר יונייטד מול צ'רלטון, ווטפורד וטוטנהאם לאחר שהערעור שהגישה הקבוצה על הרחקתם במהלך המשחק נגד פורטו בטורניר אמסטרדם נדחה. במשחק הפתיחה של העונה, נגד פולהאם ביום ראשון, השניים רשאים לשחק בגלל שההתאחדות ההולנדית איחרה בהעברת דו"ח האירועים למקבילתה האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully