וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אצלנו מסיקים מסקנות מוקדם"

ניר איסקוב

16.8.2006 / 7:34

הנבחרת חזרה לארץ בלי קשטן וסיני, שיעקבו אחרי רוסיה ואסטוניה. אלברמן לא מתרגש מהביקורת על ה-1:1 מול סלובניה

צילום ועריכה: אמיר לב

נבחרת ישראל נחתה הבוקר (רביעי) בארץ, לאחר שסיימה אמש (שלישי) בתיקו 1:1 בלובליאנה מול נבחרת סלובניה במשחק רעים.

עם הנבחרת לא נחתו המאמן דרור קשטן, שהמריא לעקוב אחר משחק מוקדמות אליפות אירופה בין אסטוניה ומקדוניה, במסגרת הבית הישראלי, ועוזרו משה סיני, שטס לחזות במשחק הידידות בין רוסיה, אחת מיריבות ישראל בבית המוקדמות, ללטביה.

גל אלברמן אמר לאחר הנחיתה: "זה היה המבחן הראשון של הנבחרת, ואצלנו ממהרים להסיק מסקנות מוקדם מהנורמלי. עברנו שינוי של מאמן ושל שחקנים שחלקם חדשים. היה מחנה מאוד מוצלח, משחק ברמה גבוהה ומבחן מצוין להמשך. זו לא נבחרת בית"ר ירושלים, זו נבחרת ישראל. זה שיש לנו מספר גדול של שחקנים יחייב אותנו להציג יכולת גבוהה ולהצדיק את האמון שנותנים במועדון". אלברמן ספג במהלך המשחק חבטה בצלעות, ומחר (חמישי) יעבור צילום שיקבע את חומרת הפציעה.

שמעון גרשון, ששימש כקפטן במקום יוסי בניון הפצוע: "אנחנו בסך הכל 4 ימים ביחד, והספקנו לעשות כמה דברים עם דרור (קשטן נ.א.). היה משחק אימון טוב, ואני מקווה שיהיה לנו זמן לתקן דברים. דרור מקפיד על דברים שמייצגים משמעת, כמו שצריך לדעתי. האימונים היו פנטסטיים, בתנאים מצוינים, ואפילו הביאו לנו שף".

עומרי אפק: "היו הרבה דברים טובים יחסית למשחק ראשון. צריך לזכור שסלובניה ניצחה רק לפני חודש את טרינידד, ששיחקה במונדיאל. לסיים בתיקו במגרש קשה מול 2 חלוצים מאוד חסונים וטכניים, שאנחנו לא רגילים להתמודד איתם, זו התנסות טובה בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully