וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו ואלברמן יהיו כשירים לאופ"א

אסף שקד

16.8.2006 / 10:40

השניים נפצעו במשחק מול סלובניה, אבל צפויים לחזור לאימונים כבר בתחילת השבוע הבא. אמסלם וברק יצחקי חזרו לאימונים מלאים

בית"ר ירושלים חזרה אתמול (שלישי) להתאמן לאחר ההפסד 4:1 למ.ס אשדוד. אוסבלדו ארדילס לא נראה לחוץ יתר על המידה למרות ההפסד אתמול.

הבשורה הגדולה ביותר הייתה חזרתם של דוד אמסלם וברק יצחקי לאימונים מלאים. השניים נעדרו כשבועיים מאימוני הקבוצה, אך היום חזרו לאימונים מלאים וההערכה היא כי כבר ביום שבת במשחק גביע הטוטו מול מכבי פ"ת הם יחזרו לשחק. אתמול קיבל אמסלם הצעה ממכבי הרצליה, אך סירב בנימוס בטענה כי הוא מעוניין לסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים, והיום אמר: "יש לי חוזה בבית"ר, כאן זה הבית שלי ואני מתכוון לסיים כאן את הקריירה, מחמיא לי מאוד שקבוצות אחרות רוצות אותי בליגה, אבל אני מעדיף להישאר בבית - בבית"ר".

לאור המחסור הגדול בשחקנים, הצטרפו היום לאימונים המגנים מהנוער יונתן זדה ושמוליק קוזוקין והקשר האחורי ירדן אזולאי. רוני גפני הפצוע לא הגיע לאימון והוא צפוי לחזור לאימונים בעוד כשבוע. קובי מויאל שנעדר אמש בגלל חתונת אחותו חזר היום להתאמן.

את מרבית האימון העביר דרור שמשון שעבד עם השחקנים על אימוני כושר. אחת הטענות בשבועיים האחרונים סברו כי לשחקני בית"ר יש כושר משחק לקוי, בניגוד לעונה הקודמת. אחת הבעיות הייתה עזיבתו של טבריוס דאראו, דבר שהשאיר חור בקבוצה למשך למעלה משבועיים. רק במחנה האימונים השני חתם שמשון בקבוצה, וההצטרפות המאוחרת שלו מורגשת. כעת, לאחר כחודש בתפקיד, מעלה שמשון את קצב האימונים ולאחר אישור מארדילס הוא מעביר את מרבית האימונים ובהדרגה מעלה את כושרם של השחקנים. המטרה בבית"ר היא להחזיר את השחקנים לכושר משחק מלא בתקופה של פחות מחודש מהיום.

הסקאוט דודו דהאן החשוד בגביית עמלות משחקנים שחתמו בקבוצה, לקח פסק זמן מעבודתו בבית"ר והיום הודיע היו"ר ולדימיר שקלאר, כי מינה את משרד החקירות "ויצמן יער" לגוף שיחקור את הפרשה. במקביל אמור לחזור בימים הקרובים ארקדי גאידמק לישראל- אז הוא צפוי לחרוץ את גורלו של דהאן ולסיים את עבודתו בבית"ר.

עמית בן שושן: "הגשמתי חלום"

שישה שחקנים של בית"ר פתחו בהרכב נבחרת ישראל בתיקו 1:1 מול סלובניה. עמית בן שושן שותף במהלך המשחק וערך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים.

יואב זיו, שסיים 90 דקות במדי הנבחרת אמר בסיום המשחק: "היה מרגש מאוד ללבוש שוב את המדים של הנבחרת, אני שמח שניתנה לי הזכות לייצג את המדינה ואני עושה זאת בגאווה ובשמחה. כיף כשיש איתך בנבחרת חברים מהקבוצה ואני חושב שזה כבוד גדול שלבית"ר ירושלים יש שישה שחקנים שפתחו בהרכב, עוד שחקן ששותף ועוד שחקן שישב על הספסל".

עמית בן שושן אמר בסיום משחק הנבחרת: "עד לפני שנה זה היה חלום גדול בשבילי לשחק בנבחרת, ואני מאוד מאושר שניתנה לי הזדמנות להגשים את החלום הזה. בדקות הראשונות כשעליתי על המגרש התרגשתי קצת, אבל אחרי כמה דקות זה עובר ואתה נכנס למשחק. זאת גאווה עצומה עבורי לשחק בנבחרת ולייצג את המדינה ואני מאוד מתרגש מהמעמד הזה. אני גם מאוד שמח שיצא לי לשחק עם הרבה חברים מבית"ר, זה נותן לך עוד יותר הרגשה נפלאה".

מיד לאחר המשחק התברר כי זיו סובל מפגיעה בשריר באזור שריר הארבע ראשי- פציעה ממנה סובל רוני גפני מזה כשבוע. בנוסף אליו נפצע גם גל אלברמן שסובל מסדק בצלעות. למרות חשש מוקדם שהשניים ייעדרו לפרק זמן בלתי ידוע ויחמיצו את משחק הגומלין בגביע אופ"א מול דינמו בוקרשט בשבוע הבא, השניים צפויים לחזור לאימונים כבר בתחילת השבוע לאחר מנוחה של מספר ימים, ויטלו חלק במשחק.

מנסים להוריד לחץ מארדילס (יניב בן חקון, הארץ)

בבית"ר ירושלים מנסים להוריד את הלחץ מהמאמן אוסבלדו ארדילס, בעקבות הביקורת שהופנתה בימים האחרונים על יכולתה של הקבוצה.

אתמול שכרה בית"ר את משרד החקירות "ויצמן יער" כבודק חיצוני לחשדות שהועלו בערוץ הספורט נגד הסקאוט דודו דהאן. בבית"ר נחושים להוכיח כי דהאן נקי מאשמה וטוענים ש"כל סיפור וונצ'ופה הוא המצאה אחת גדולה. לקחנו חוקרים שיעשו את העבודה ומצדנו שיטוסו לאן שצריך ושייפגשו עם כל מי שצריך כדי לחשוף את האמת ואת מי שעומד מאחורי השקרים הללו".

הנהלת בית"ר ירושלים לא תארגן טיסות אוהדים לגומלין מול דינמו בוקרשט, שייערך בבולגריה, בשל הכמות הקטנה של האוהדים הצפויים להגיע למשחק.

עדכון ראשון: 15.8.06, 23:39
עדכון אחרון: 16.8.06, 10:40

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully