וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "פשוט צריך לנצח"

ניר איסקוב

15.8.2006 / 21:49

הנבחרת הצעירה תפגוש ביום ד' את ווילס, למשחק "ביתי" שייערך בהולנד במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. המאמן: "אין זמן לחישובים"

הנבחרת הצעירה השלימה את הכנותיה לקראת משחק מוקדמות אליפות אירופה 2007 מחר (רביעי, 16:00 שעון ישראל) הולנד מול הנבחרת המקבילה של ווילס.

המשחק אמור היה להיערך בארץ, אולם לאור החלטת אופ"א עקב המצב הביטחוני, הוחלט להעבירו לעיר טילבורג, באצטדיון הסמוך לזה שבו קיימה בשבוע שעבר הפועל ת"א את משחקה ה"ביתי" במסגרת מוקדמות גביע אופ"א נגד דומז'אלה הסלובנית.

מלבד המפגש מחר, מצפה לנבחרת בשלב המוקדם משחק חוץ מול טורקיה, שיתקיים ב-6 לספטמבר. ארבעה ימים קודם לכן תארח ווילס את טורקיה. הראשונה בבית המשולש תעפיל לשלב ההצלבה של אליפות אירופה 2007.

הנבחרת התאמנה פעמיים ביומיים האחרונים, וחזתה בקלטת וידיאו עם ביצועי הנבחרת הווילסית. כל השחקנים כשירים למשחק, לרבות אחמד קאסום, הסובל מפציעה קלה, אך התאמן כרגיל ויעמוד לרשות המאמן גיא לוי. על פי האימון היום, נראה כי גיא לוי מתלבט בין עידן סרור לליאור רפאלוב בעמדת הקשר השמאלי.

גיא לוי אמר לוואלה! ספורט לקראת ההתמודדות: "מדובר בקמפיין מאוד קצר, בסך הכל 2 משחקים. המשחק הזה מאוד חשוב לנו, כי אין לנו זמן לעשות חישובים, אלא פשוט צריך לנצח. המשחק מתקיים בהולנד, למרות שרצינו לארח בארץ, אבל זה עדיין משחק ביתי שלנו, ונעשה הכל כדי לנצח. ווילס היא נבחרת טובה, מאורגנת מאוד, ובהחלט יש לי הערכה גבוהה לנבחרת הזו".

הרכב משוער: תום אלמדון, יובל שפונגין, דקל קינן, שי מימון, נאור פסר, ליאור ז'אן, קובי דג'אני, עידן סרור (ליאור רפאלוב), מאור מליקסון, אחמד קאסום, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully